Haha, ja, det er ikke barebare!Er jo ekstremsport å være gravid å ta urinprøve. XD kommet meg ril legen nå. Sitter bare å venter... og venter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja, det er ikke barebare!Er jo ekstremsport å være gravid å ta urinprøve. XD kommet meg ril legen nå. Sitter bare å venter... og venter.
Ååå så deilig. Det tror jeg må være på middagsplanen for neste uka.Jeg får vel rydde litt og dusje etterhvert før jeg skal i bhg halv 3 å spise grønnsaksuppe![]()
HihiEg var i akkurat samme situasjon: p
Gått en liten tur og nå lader jeg opp til litt maling i kveldDuda?
Jepp, det er jegOg nå er du på iPhone?
Jummy!! Fløyelsgrøt er også godt.Enig med deg i det ja
Bare dagtidJobber du natt denne uka også?
Vi pusser opp en leilighetViktig å lade opp
Pusser dere opp hele huset/leiligheten eller?
Har ikke gjort så mye. Vært hjemme fra jobb hele uka, og har bare slappet av![]()
HahaHaha, blir gøy når Ronja kommer til slutten da![]()
Det tvilar eg nesten ikkje påHo skravler nok i søvne![]()
Eg spring fra oppkast og diare innom bv og så til oppkast igjenså prøver å få skravla litt mellom øktene. Det e ungene som kaster opp altså. Eg e frisk
Sent from my iPhone using BV Forum
Hallo?!? Man har da tunge?!Da bør du gå inn på finn.no og se om noen selger en arm med en ekstra hånd på. Funker vel ikke med en telefon i hver hånd, pluss pc?
Nå er gulvet lagt, veggene og tak er ferdig og klare til og males så mangler bare utforing i dørene og få opp kjøkkenetNærmer seg
Eh... Det var jo betryggende å høreJeg sov ikke på badet...
Er jo ekstremsport å være gravid å ta urinprøve. XD kommet meg ril legen nå. Sitter bare å venter... og venter.
Ja, kommer til og bli så fint!Spennende![]()
YesEr du superskravlehøne mens du har besøk?
Jummy!! Fløyelsgrøt er også godt.
Vi pusser opp en leilighetAlt utenom badet (heldigvis). Var ikke engang utforing eller dør i dørene når vi flyttet inn
![]()