Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha!Ja, jeg sto opp igjen, så da stakk alleHahaha.
Jeg som måtte hente meg inn på nærmere 30 siderSå tenkte "Wuhu" Her var det liv! Og når jeg kom til siste siden, var det jo kun meg igjen
Hahaha.
Men skal gå om ikke lenge, eldste skal til tannlegen 1230![]()
Hadde vel ikke vært første gang man plukker opp noen med postbilen![]()
Jeg også snart tom. Men " tom" sjøl. Får spise litt.Traver internettn etter vinterdress. Å nå er jeg straks tom for batteri![]()
Å?Har du?
Fortell...![]()
Måtte frem med nettbrettetJeg også snart tom. Men " tom" sjøl. Får spise litt.
Lykke tilVeldigMen nå må jeg gå
Snakkes
![]()
Ikke lurt å ha for store dresser.Syns det er drøyt å gå over 1000kr. Da bør den passe neste år også![]()
110 tror jeg. Er jo masse dresser. Fornøyd med kaxs sin men kom dårlig ut i år. Men sikkert mer enn bra nok for RonjaIkke lurt å ha for store dresser.
Hvilken str er du ute etter da?
Har en som hadde storshoppa møbler på fretexHar du?
Fortell...![]()
TakkLykke til![]()
Sett på reimashop? De har salg110 tror jeg. Er jo masse dresser. Fornøyd med kaxs sin men kom dårlig ut i år. Men sikkert mer enn bra nok for Ronja![]()
Kanskje de har på nett? Av og til gravde jo gratis frakt åDumme tilbud som er langt i fra hvor jeg bor!
Har en som hadde storshoppa møbler på fretexHan spurte så fint om å bli kjørt hjem at vi gjorde det.
Han ringte en gang ned også å sa ifra han skulle handle matSå da ville han bli kjørt igjen hahahah
Ellers har jeg frakta en hund ned til politiet også noen ganger.![]()
Mulig. Men drøyer det alikevelKanskje de har på nett? Av og til gravde jo gratis frakt å
Det er jo rett og slett vondt!TakkNå sitter vi spent på venterommet
Hu gruer seg mest til når de tar bildene. Er jo ubehagelig å klemme sammen den biten. Så skjønner det
![]()
Det må jeg sjekke utSett på reimashop? De har salg
TakkNå sitter vi spent på venterommet
Hu gruer seg mest til når de tar bildene. Er jo ubehagelig å klemme sammen den biten. Så skjønner det
![]()