Skravletråd :)

Ja, jeg sto opp igjen, så da stakk alle :P Hahaha.
Jeg som måtte hente meg inn på nærmere 30 sider :P Så tenkte "Wuhu" Her var det liv! Og når jeg kom til siste siden, var det jo kun meg igjen :P Hahaha.

Men skal gå om ikke lenge, eldste skal til tannlegen 1230 :)
Haha!

Ikke lurt å ha for store dresser.
Hvilken str er du ute etter da?
110 tror jeg. Er jo masse dresser. Fornøyd med kaxs sin men kom dårlig ut i år. Men sikkert mer enn bra nok for Ronja :)

Har du? :oops:
Fortell... :)
Har en som hadde storshoppa møbler på fretex :p Han spurte så fint om å bli kjørt hjem at vi gjorde det.
Han ringte en gang ned også å sa ifra han skulle handle mat :p Så da ville han bli kjørt igjen hahahah
Ellers har jeg frakta en hund ned til politiet også noen ganger. :p

Nettopp vært å sett vårt andre mirakel på Vekstkontroll, like magisk hver gang <3 480 gram denne gangen, jeg er forelsket <3

Har en som hadde storshoppa møbler på fretex :p Han spurte så fint om å bli kjørt hjem at vi gjorde det.
Han ringte en gang ned også å sa ifra han skulle handle mat :p Så da ville han bli kjørt igjen hahahah
Ellers har jeg frakta en hund ned til politiet også noen ganger. :p

Haha. Kjekt å bruke postbil som taxi da :p
Fikk noen å prate med og da ;)

Stakars hund da. Ute på tur alene? Den samme hver gang?

Takk :D Nå sitter vi spent på venterommet :p Hu gruer seg mest til når de tar bildene. Er jo ubehagelig å klemme sammen den biten. Så skjønner det :)
Det er jo rett og slett vondt!

Takk :D Nå sitter vi spent på venterommet :p Hu gruer seg mest til når de tar bildene. Er jo ubehagelig å klemme sammen den biten. Så skjønner det :)

Det går nok bra :)
Lykke til ;)

Back
Topp