Skravletråd :)

Vasking av klær her. Så er det høsttakkefest i bhg. Bekkenet mitt er helt på tryne etter igår, så tror ikke det blir all verdens aktivitet her. Men har lyst til å oppi huset senere idag for å se:)
Kos dere på høsttakkefest, håper bekkenet blir bedre

Vet egentlig ikke. Måtte asap ha pistasjnøtter på lørdag. Spiste litt vel mye på lørdag og søndag. Mandag var jeg dårlig i magen. Og var på do sånn 1000 ganger :'(. Ble så sliten.. og sulten xD.

Tirsdag, onsdag og nå har jeg stikkende smerte i muligens tarmen på høyre side.

Avføringa er ikke normal :(
Så sendte sms til legen nå. Sa det ikke var kritisk, men hvis han mente jeg trengte en sjekk på grunn av tulla i magen så ville jeg det. Fikk time kl 14.10. :) han mente det måtte sjekkes.
Bedre å sjekke en gang for mye. Håper alt er i orden.

Har hatt litt jevnlige stikninger etter at ho dro egentlig. Men nå om tirsdag, da jeg var på kurs, var det som en liten kniv eller noe :confused:

Håper egentlig det jeg og, men tør ikke håpe for mye :p
Skuffa blir du uansett om du tillater deg å håpe eller ikke om det viser seg at dustetanta kommer igjen.

Vasking av klær her. Så er det høsttakkefest i bhg. Bekkenet mitt er helt på tryne etter igår, så tror ikke det blir all verdens aktivitet her. Men har lyst til å oppi huset senere idag for å se:)

Jaa, du må jo se hva de fikk gjort i går ;)

Håper bekkenet kommer seg iløpet av dagen!!

Back
Topp