Håper du får en fin dagpå jobbÅpner kl 10. Morgenmøte kl 9.45.. 2 min igjen. XD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får en fin dagpå jobbÅpner kl 10. Morgenmøte kl 9.45.. 2 min igjen. XD
Kos dere på høsttakkefest, håper bekkenet blir bedreVasking av klær her. Så er det høsttakkefest i bhg. Bekkenet mitt er helt på tryne etter igår, så tror ikke det blir all verdens aktivitet her. Men har lyst til å oppi huset senere idag for å se![]()
Bedre å sjekke en gang for mye. Håper alt er i orden.Vet egentlig ikke. Måtte asap ha pistasjnøtter på lørdag. Spiste litt vel mye på lørdag og søndag. Mandag var jeg dårlig i magen. Og var på do sånn 1000 ganger :'(. Ble så sliten.. og sulten xD.
Tirsdag, onsdag og nå har jeg stikkende smerte i muligens tarmen på høyre side.
Avføringa er ikke normal![]()
Så sendte sms til legen nå. Sa det ikke var kritisk, men hvis han mente jeg trengte en sjekk på grunn av tulla i magen så ville jeg det. Fikk time kl 14.10.han mente det måtte sjekkes.
Sant det.Bedre å sjekke en gang for mye. Håper alt er i orden.
Om 10 min.Vaske klær! Noen som har sjekket oppdateringen nå?
Skuffa blir du uansett om du tillater deg å håpe eller ikke om det viser seg at dustetanta kommer igjen.Har hatt litt jevnlige stikninger etter at ho dro egentlig. Men nå om tirsdag, da jeg var på kurs, var det som en liten kniv eller noe
Håper egentlig det jeg og, men tør ikke håpe for mye![]()
Aha, da håper jeg du er på plassÅpner kl 10. Morgenmøte kl 9.45.. 2 min igjen. XD
Neitakk!Jeg sover på badet om jeg er skikkelig sykligger da å koker på varmekablene
![]()
Tomater deg?Skuffa blir du uansett om du tomater deg å håpe eller ikke om det viser seg at dustetanta kommer igjen.
Tillater deg! Skal du drive å flisespikker også nå?Tomater deg?
Takk for detKos dere på høsttakkefest, håper bekkenet blir bedre
Ikke noe mer enn dere!Nei du har vel ikkje vore noko særlig aktiv i dag?![]()
Den fra bt var lysere på 12 dpo enn doc morris var på 11 dpo...
Dere også. Jeg klarer ikke ta dere igjen. Det er over 80 innlegg de siste 20 minuttene.Du skravlet jo mye i dag tidlig![]()
Deilig om du er dritsjukNeitakk!
Vasking av klær her. Så er det høsttakkefest i bhg. Bekkenet mitt er helt på tryne etter igår, så tror ikke det blir all verdens aktivitet her. Men har lyst til å oppi huset senere idag for å se![]()
Haha, ulempen med å være borte littDere også. Jeg klarer ikke ta dere igjen. Det er over 80 innlegg de siste 20 minuttene.
he he bare måtte. Synes det var en søt feil jeg.Tillater deg! Skal du drive å flisespikker også nå?![]()
De skal funke demine var blendahvite før jeg fikk en syk strek da jeg ble gravid. Men testa seint jeg da.
Det er umulig å være så veldig aktiv helt alene..Ikke noe mer enn dere!