God morgenGod morgen alle sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen alle sammen![]()
God morgen! Klar for en ny dag?God morgen alle sammen![]()
Mårrn mårrn!God morgen alle sammen![]()
Jepp, klar som et eggGod morgen! Klar for en ny dag?
Joda. Vært våken en "stund" alt. Men må få i meg frokost før jobbe. Var ikke helt motiverende.Jepp, klar som et egg
Du da??
Ha en flott dag på jobbJoda. Vært våken en "stund" alt. Men må få i meg frokost før jobbe. Var ikke helt motiverende.
Takk, du også hvis du skal på jobb. Eller uansett hva du skalHa en flott dag på jobb![]()
Å nei...
Da blir det nok en hjemmedag![]()
Drar ikke før lørdag tror jeg![]()
Sa jo du burde gå til legen!Ser ut som det blir legen...satt ti min på do i stad og brakk meg. Klarer ikke å få det ut da
Har ikke spydd på flere år...![]()
Det har jegHåper du har hatt en fin natt![]()
God morgen og sov godtGod morgen til dere alle andre, gidder ikke quote hver og en, muligens fordi jeg liker å skravle, ikke for poengaOm jeg vinner noe, er mine barn for store for det uansett og jeg må styre og stelle med å spare det til min lillesøster en gang i tiden blir gravid.
Så en felles god morgen fra megSnart levere minsta, eldste går snart til skolen. Og jeg skal sove etterpå
Frem til eldste som slutter skolen 11 tiden i dag kommer hjem. Da skal jeg vurdere å stå opp
Snakkes senere. Ha en fin dag alle sammen. God bedring til de som trenger det![]()
Mornings
Fort deg å dra til legen!!
Sa jo du burde gå til legen!God bedring! Høres ikke bra ut !
Ååååå.... Har du snakket med sjefen?Får ikke ringt før 830...![]()
Gi meg styrke!!!!
Dora er vel noe av verste sort! Tenk å lage noe sånt....Hadde jeg hatt noe så skulle du fått ei bøtte![]()