Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
L
Ligger 43minutter bakhaha!
Treig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
L
Ligger 43minutter bakhaha!
Smakte det godtNå har jeg 20% batteri og gå snart servert kveldsmat.
Det er ikke langt bakLigger fortsatt bak deg ...
Gjør faktisk detDu nærmer deg slutten nå! Leser du gjennom alt?
GratulererOg DER var jeg på siste side...
Lettelse!!!
Jada, vet jo det. Men nettopp lært meg å dobbelquoteDu får flere innlegg av å svare dem hver for seg![]()
Kan virke sånn! Han bråker, smattelyder og trekking i tråd å sånn blåse-mellom-tennene-lyd for å få ut ting som sittet fast... Uuuæææææ! Fælt!Bråker tanntråd?!?![]()
Ista før han skulle legge seg, kveldsrutineHænå liksom?!?!
Vet egentlig ikke helt jeg...Tror dere på medium? Sitter å ser på long Island medium å gråter mine gravidtårer
Natta , sov godtNå er vi i seng. Skal hilse og si natta og stort natta fra meg også. Sees i morgen![]()
Å nei duÅ ja..,da får hun la være da![]()
Natta, håper formen er bedre i morgenSov godt allemå opp 6 i morgen og vurdere formen min
![]()
Er vel mer i morgen etter at du har skravlet hele nattenDet er ikke langt bak![]()
Sov godt til deg også, håper du får en god natts søvnMen nå har jeg passert det runde tallet mitt, så da er det go natt fra Trondheim iallefall
Sov godt alle sammen og god bedring til de som trenger det![]()
Jøss, jeg er imponertGjør faktisk det![]()
Gidder ikke la meg provosere av slike opplagte tråderDet har du nok rett i. Kan gå litt fort noen ganger, men har ikke sett deg være uenig med ts på sånne merkelige tråder på grnerelt og sånn...
Aha...det forklarer jo en delHun snakker nok totalt, siden hun har rundt 9000 nå...