Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt, takk for en fin skravlekveldNei uff, god natt folkens! Tidlig på an i morgon! Takk for i aften![]()
Kos deg med såpe, alltid bra før legging. Snakkes i morgen.Jeg har funnet senga, skal bare se en episode av home and away før det er natta
Natta og sov godtNei uff, god natt folkens! Tidlig på an i morgon! Takk for i aften![]()
Nei uff, god natt folkens! Tidlig på an i morgon! Takk for i aften![]()
God natt dere! Straks rundt tall så da må jeg også legge medJeg har funnet senga, skal bare se en episode av home and away før det er natta
Mannen min bare ler av meg hehe. Mascaraen ig eyeliner er altid borte etter det programmetEg og! Tårene sitt veldig laust når eg ser det... Sååå koselig![]()
Sov godtNå går jeg på badet. Sier natta fra senga![]()
Det gjør vi nokKos deg med såpe, alltid bra før legging. Snakkes i morgen.
God natt dere! Straks rundt tall så da må jeg også legge med![]()
Natta til deg også når den tid kommerGod natt dere! Straks rundt tall så da må jeg også legge med![]()
Nå skal jeg først bare på badet. Skal ikke sove derSov godt![]()
God tur på badetNå går jeg på badet. Sier natta fra senga![]()
Skal du ikke? Tenk så gøy det hadde værtNå skal jeg først bare på badet. Skal ikke sove der![]()
Takk! Vi skal pusse tenner i kryss. Han sa vi skulle gå også bruker han tid likevel....God tur på badet
Og hardt...Skal du ikke? Tenk så gøy det hadde vært
Veldig hardtOg hardt...
Typisk mannfolk detTakk! Vi skal pusse tenner i kryss. Han sa vi skulle gå også bruker han tid likevel....