Åh skjønnerDet gjorde jeg også, men som sagt, jeg klarte ikke komme meg på egenhånd utav huset eller noeOg kjenner ingen som jobber utover der den ligger. Er over en time herifra så. Men shit au
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh skjønnerDet gjorde jeg også, men som sagt, jeg klarte ikke komme meg på egenhånd utav huset eller noeOg kjenner ingen som jobber utover der den ligger. Er over en time herifra så. Men shit au
![]()
Samme herJeg bruker bare app, trykker på linken til topp 100 og blir sendt videre til nettleser som jeg automatisk er logget inn på.
Kommer an på hvor stor tlf er..Det er klønete å skrive med en hånd!
Har du 200?Ikke 200 nok...
Sov godtDa tar jeg kvelden jenter, skravles i morgen![]()
Får bare feilmelding da jeg.Jeg bruker bare app, trykker på linken til topp 100 og blir sendt videre til nettleser som jeg automatisk er logget inn på.
Du nærmer deg slutten nå! Leser du gjennom alt?Sov godt![]()
Syns det er vanskelig når jeg skal holde tlf samtidigåsså blir det 2 forskjellige bevegelser. Ikke så god på koordinasjon serru
![]()
Ser ikke på...Er det mange som følger med på ønskebarn? Jeg sitter bare ångråter når jeg ser det. Det er fantastisk!!!!
Må nok sikkert det ja. Begynner å bli sliten i fingrene nåMå litt koordinering og trening til![]()
Du får gjøre det! Hvor er du i syklusen nå?
Hahaha! Den var god!Det er sant. Klø med tærne dahaha
Eg og! Tårene sitt veldig laust når eg ser det... Sååå koseligEr det mange som følger med på ønskebarn? Jeg sitter bare ångråter når jeg ser det. Det er fantastisk!!!!
Takk! Ja faktisk.Det er klønete å skrive med en hånd!
Oi! Den er lei! Du aner ikke? Men CD 23? Har du så ustabil suklus? Hvor sent har du hatt el på før?Veldig usikker. Enten 23 CD eller 5-7 DPO...haha
Oooooi! Bv betennelse!!!Må nok sikkert det ja. Begynner å bli sliten i fingrene nå![]()
Grattis!Og DER var jeg på siste side...
Lettelse!!!