Takk, tror ikke det blir mange dager med så mye skravlingJa, det er godt jobba![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, tror ikke det blir mange dager med så mye skravlingJa, det er godt jobba![]()
Ligger fortsatt bak deg ...Sa jo du var flink![]()
Vi er råflinkeHerregud for noen skravlere![]()
20 her også. Skal si det gikk fort fra 54.Nå har jeg 20% batteri og gå snart servert kveldsmat.
Det er klønete å skrive med en hånd!Skrive med en hånd vel?![]()
Huff! Da kan du like fjerne holde deg hjemme i morgen også. Ikke noe gøy å være på jobb når man har litt vondt i arbeidslysta i tillegg til alt det andre.
Dere er jo ikke akkurat så langt bak daKjempeoverraskende, eller hva Ronja?
Ikke sant! Hvilken telefon har du?20 her også. Skal si det gikk fort fra 54.
Syns det er vanskelig når jeg skal holde tlf samtidigSkrive med en hånd vel?![]()
Joda det er viDere er jo ikke akkurat så langt bak da![]()
Det går greit, du har lært nå?
Stakkars degDa er det noen andre som må gi oppdatering neste gang! Nå har stakkars meg mistet dyrbar tid og sinnert 5 innlegg på å hente tall![]()
Du får gjøre det! Hvor er du i syklusen nå?Nei, ikke sant. Men da må jeg ha sykemld...
Får vel legge meg straks, og se an i morgen tidlig hvordan formen er..
Galaxy s4.Ikke sant! Hvilken telefon har du?
Må litt koordinering og trening tilSyns det er vanskelig når jeg skal holde tlf samtidigåsså blir det 2 forskjellige bevegelser. Ikke så god på koordinasjon serru
![]()
Takk! Du tar det i morgen?Stakkars deg![]()
Da raser den raskere enn iPhone.Galaxy s4.
Galaxy s4.Ikke sant! Hvilken telefon har du?
Kun app her ogsåJeg sitter kun på app. Er det flere? Tror laptopen min er ferdig så ikke brukt den på evigheten.
Du har jo det !