Ja, det er godt jobbaHerregud for noen skravlere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er godt jobbaHerregud for noen skravlere![]()
Hvor mange hadde du?Ikke så dårlig her heller![]()
Du er med du også ser jegHerregud for noen skravlere![]()
Alarmer funker dårlig på meg.
Slumring fungerer bra her.. jeg bare registrerer den ikke... ignorer!Jeg er supergod på slumring![]()
Aha, da nærmer det seg nok for fler. Vet ikke hva jeg har jeg...må komme meg gjennom lista her før jeg sjekker noe som helst...Hahanå tenkte jeg sammenlagt med alle innleggene fra før også da
![]()
Du er så smartOg med det tar jeg pauseNå Ghostship og skikkelig slappav i sofaen
![]()
137 er jo en bra start detHva er det som feiler dere egentlig????? Har skravla meg ihjel jo p har bare 137 innlegg![]()
Hahaha, det er det jeg sier... Du er en...Trodde ikke jeg hadde skravlet så mye akkurat
Kos degOg med det tar jeg pauseNå Ghostship og skikkelig slappav i sofaen
![]()
skravlehøne ? He heHahaha, det er det jeg sier... Du er en...
Bra skravla!157
Godt over dagens mål.
Det er det veldig mange sm har
Takk for oppdateringDa er det noen andre som må gi oppdatering neste gang! Nå har stakkars meg mistet dyrbar tid og sinnert 5 innlegg på å hente tall![]()
Uff da, stakkars degDa er det noen andre som må gi oppdatering neste gang! Nå har stakkars meg mistet dyrbar tid og sinnert 5 innlegg på å hente tall![]()
Funket dårlig å gå vekk.. mamma måtte jo seff. Ringe og croissanten lå veldig brun i ovnen. En hund som MÅTTE ut og inn igjen... da var jeg slått ut.. vet ikke hvor jeg er nå..Ingen som tørr å gå vekk herfra![]()
Der sa hun det selv! Hihihiskravlehøne ? He he