167 ved siste oppdateringVet fortsatt ikke hvor mange innlegg jeg har... ligger 20 min på etterskudd tydeligvis![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
167 ved siste oppdateringVet fortsatt ikke hvor mange innlegg jeg har... ligger 20 min på etterskudd tydeligvis![]()
Stakkars.... Blir det lege eller jobb imorgen da?
Jeg hater unødvendige lyder jeg også. Jeg kunne blitt drapsmann av folk som trykker på en kulepenn.I feel you! Gubben her bråker hver dag med tanntråd og tannpirkermen jeg er veldig sensitiv på lyder da...
![]()
Fortsatt god bedringFår se i morra tidlig vel...![]()
Takk. Du å!Natta, sov godt![]()
God bedring da!Får se i morra tidlig vel...![]()
Barna sover også på et tidspunkt...
Det er knallbra!167 ved siste oppdatering![]()
Noen skravler på jobb ogsåDet er sant. Og barnehage/skole... fikk ikke med meg om hun hadde jobb..
Jupp, ikke lenge til jeg må teste ut legen min. Hvis jeg skal klare å fortsette slik. Blir nok ikke hver dag xDFørste symptom på bv betennelse det derSov godt!
Godt jeg ikke er alene om detJeg hater unødvendige lyder jeg også. Jeg kunne blitt drapsmann av folk som trykker på en kulepenn.
Det er visst jeg ogsåI feel you! Gubben her bråker hver dag med tanntråd og tannpirkermen jeg er veldig sensitiv på lyder da...
![]()
Tommelen kommer seg så fort den får øvelse. Derfor skravling er eneste som hjelper på bv betennelseJupp, ikke lenge til jeg må teste ut legen min. Hvis jeg skal klare å fortsette slik. Blir nok ikke hver dag xD
Drøm søttSånn endelig nådd siste side... "bare" 89. Føler jeg skravllet tommelen av meg. Får ta kveld. 10 min til min legge tid.. ellers blir det rabalder i morgen xD hehe. Natta jenter. Takk for i kveld!
Jeg blir her til idol er ferdig hvertfall.Skal alle legge seg nå?
Hahaha *lol*Ja, nå hører jeg det faktisk helt hit
Du får si det til han![]()
Hahaha!Godt jeg ikke er alene om det![]()
Hva er det som feiler deg da?
Tuppa mi satt her om dagen å knaska jalapenos. Kan det jeg også, men hun er 4 år liksom!![]()
Det er planen herSkal alle legge seg nå?