Skravletråd :)

Ja men hun trodde det var 20-25000, jeg skjønner det bare ikke
Visst det er luksusfellen deg er snakk om så skjønner jeg ikke hvordan noen kommer i en sånn situasjon

Det er vel ikke mye??;)
I forhold til hvor få innlegg jeg hadde på oppdateringen halv seks og at jeg ikke startet skravlingen før rundt halv åtte og er knalltrøtt nå og har bv betennelse, så føles det mye i dag...

52 :confused: skrudd av lyd og lys. Men tlf min er håpløs nå. Altfor gammel. Kjøpt ifjor.
Hvilken telefon er det? Kjøpte min ifjor jeg også og den funker som bare det:)

Skoringen hadde 2 for 1 på barnesko , lønner seg å følge med. Fikk to viking gore Tex sko til 750 Kr . Kjøpte reima 2 delt dress til 350 sist vår. Er jo nå det er dyrest
Jeg vet jo at de hadde det da, men nå bor jeg ganske langt borte fra skoringen og hadde også andre grunner til å ikke komme meg utav huset ;) Mulig at hu passer dressen fra i fjor enda uansett, så da er de pengene spart. Og dessuten fins det alltids tilbud, man må bare lete godt nok ;) Så jeg har en viss anelse hvor kjøpe skikkelige sko da :)

Hun trodde hun hadde spilt for 20-25000 siste halvåret, så da gjelder vel kanskje 100.000 også det siste halvåret
Stakkars! Det er jo faktisk en sykdom, så ikke noe hun klarte å kontrollere til slutt tenker jeg..

Skoringen hadde 2 for 1 på barnesko , lønner seg å følge med. Fikk to viking gore Tex sko til 750 Kr . Kjøpte reima 2 delt dress til 350 sist vår. Er jo nå det er dyrest
Fikk med meg tilbudet ifjor men ikke nå ettersom det er skoringen på senteret jeg jobber men nå er jeg jo sykmeldt. Får ikke med meg sånt da :p kjøpt cherrox da, viking med ull.
Og ifjor når jeg kjøpte 2 par står fortsatt det ene paret ubrukt...

Back
Topp