Kvalm ja. Men ikke like sterkt?Aldri skjønt det der. Prøvde med melk en gang jeg fikk i meg en litt væl sterk chilli, og ble verre!!!
Ble også syyykt kvalm etterpå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kvalm ja. Men ikke like sterkt?Aldri skjønt det der. Prøvde med melk en gang jeg fikk i meg en litt væl sterk chilli, og ble verre!!!
Ble også syyykt kvalm etterpå![]()
En fantastisk opplevelseSamme her, kunne født konstant jeg.
Litt kjedelig å bare være enig synes jegBra vi er enige![]()
Da er vi to!Tror jeg besvimer akkurat nå.
Ikke jeg heller. Over hvor lang tid er det snakk om?Hvordan klarer man å spille for 100.000 kr uten å vite det. Jeg skjønner det bare ikke
Helt klart, selv om alt gikk så fort at jeg ikke skjønte at poden faktisk var født..En fantastisk opplevelse![]()
Man bare unngår å se på summen? Nei gudene vite. Vil ikke prøve meg på de spillegreiene en gang jegHvordan klarer man å spille for 100.000 kr uten å vite det. Jeg skjønner det bare ikke
Det er vel ikke mye??Oooooi! Så mye orker jeg virkelig ikke i sag!
Skal helle vann på deg jeg så du våknerDa er vi to!![]()
Hahahahaha! FantastiskVondt i skulder, tommel og håndledd.
Vanskeligheter med å få lagt seg i tide. Stiv nakke.
Du ligger jo godt an så langt da![]()
Skoringen hadde 2 for 1 på barnesko , lønner seg å følge med. Fikk to viking gore Tex sko til 750 Kr . Kjøpte reima 2 delt dress til 350 sist vår. Er jo nå det er dyrestLurer på om det snart kommer vinterdresser i butikkene her. Ikke at jeg har vintervær her, men jeg liker å være tidlig ute daSpesielt siden det er nå jeg har penga. Greit, de ligger fint på sparekontoen også
Lyst på enten reima eller ticket til minsta. Største passer enda sitt. Men skulle uansett delt det litt opp. Nye vintersko til begge også liksom. For deres sko er jo så billige om man skal ha noen skikkelige!![]()
52Nå har jeg 57![]()
Mange flereDet kan du gjøre![]()
Ja men hun trodde det var 20-25000, jeg skjønner det bare ikkeMan bare unngår å se på summen? Nei gudene vite. Vil ikke prøve meg på de spillegreiene en gang jeg![]()
Da må du jo lade
Oi, hva gjør du når det blir tomt? Laderen er jo så kort? Tidlig i seng i dag? Jeg har 38%
Det gjør jeg helt klartOkei. Da rekker du noen til![]()
Ikke like lett å skravle daFår se hvordan det blir når jeg er tilbake på jobb igjen da...![]()