Skravletråd :)

Haha:D jeg prøvde seriøst å gråte under fødselen så alle skulle skjønne at det var så j***** vondt! Men det var så vondt at jeg ikke fikk til!!! :mad:
Hehe. Sorry. Men hva gjorde du da? Regner med folk skjønner at fødsel er vondt... jeg ville ikke ha rcilt ett sekund...

Du kan telle lett om du går inn via nettleseren. Er vel 20 innlegg pr side eller noe.
Men om du ligger på topp 100 lista er det jo ikke noe problem uansett da :)
Skal finne ut kor mange eg hadde totalt før oktoberkonkurransen. Så har eg kontroll :) Sånn bortsett frå fjerde kvar time når lista oppdaterast :)

Gråt ikke da heller jeg, føler meg skikkelig unormal. Var vel litt i sjokk. Gubben gråt da :) gamle mærra av en barnepleier følte hun måtte si til han at det var helt normalt, som om han skjemtes liksom. For ei kjærring! Får jeg noe sånt inn på fødestua mi neste gang skal de fader meg få beskjed!
Ba gubben om å få meg til å ligge i ro under fødselen. Jeg skalv som ett aspeløv. Men neida, gubben måtte få meg til å slutte med det :mad:
Å nei, nå ble jeg forbanna på den møkkakjærringa:D:D
Mi siste jente hang fast, så etter så å så lenge ble jeg fryktelig glad når hu kom ut :P Så da kom det gledestårer ja :D Venninna mi som var med hulka enda mer enn meg da :P Haha.
Irriterende da! Åssen skulle han få deg til å slutte? Henge over deg? :o

Når jeg jobber: 6, nå som jeg er sykemeldt kl 7
Er et sovemenneske, så da legger jeg meg før. Stort sett oppe noen runder i løpet av natta også. Greit å ha lagt inn litt ekstra da:)

Back
Topp