Når jeg jobber: 6, nå som jeg er sykemeldt kl 7Jeg legger meg nesten aldri etter 24. Da blir det så kort natt. Når er du oppe på morningen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg jobber: 6, nå som jeg er sykemeldt kl 7Jeg legger meg nesten aldri etter 24. Da blir det så kort natt. Når er du oppe på morningen da?
Nå har jeg det jaDu har nådd målet nå?
Det kan nok hende det hjelper på da jaHahaha, og hvis man har bv betennelse, hvor har man plager da? Eller er det en betennelse man får og blir stimulert og bedre av skravling?
Kan bli matt av norske lover!!Jada det ble helt klart brukt for å overlerve.
Bostøtte fikk jeg ikke , utrolig nok siden jeg hadde under 200 000 i inntekt
Samme herJeg synes det var fantastisk å føde jeg, kunne gjort det mange ganger! Men nå blir det 3 og siste gang![]()
Hehe. Sorry. Men hva gjorde du da? Regner med folk skjønner at fødsel er vondt... jeg ville ikke ha rcilt ett sekund...Hahajeg prøvde seriøst å gråte under fødselen så alle skulle skjønne at det var så j***** vondt! Men det var så vondt at jeg ikke fikk til!!!
![]()
Ja det er jeg helt enig i at det erÆsj...kjedelig dakoseligere å henge her
![]()
GrattisNå har jeg det ja![]()
Hva var målet og hva har du?Nå har jeg det ja![]()
Jeg ogsåJeg venter hvertfall i spenning
Skal finne ut kor mange eg hadde totalt før oktoberkonkurransen. Så har eg kontrollDu kan telle lett om du går inn via nettleseren. Er vel 20 innlegg pr side eller noe.
Men om du ligger på topp 100 lista er det jo ikke noe problem uansett da![]()
Drepende spennendeJa, skikkelig spennende![]()
Så bra det ikke bare er jeg som er sprøSamme her
Kunne gjort det om att og om att![]()
Helt klart de har heldigvis økt grensen for å få bostøtte nå daKan bli matt av norske lover!!
Nytt mål eller??Går unna her ja.
Mi siste jente hang fast, så etter så å så lenge ble jeg fryktelig glad når hu kom utGråt ikke da heller jeg, føler meg skikkelig unormal. Var vel litt i sjokk. Gubben gråt dagamle mærra av en barnepleier følte hun måtte si til han at det var helt normalt, som om han skjemtes liksom. For ei kjærring! Får jeg noe sånt inn på fødestua mi neste gang skal de fader meg få beskjed!
Ba gubben om å få meg til å ligge i ro under fødselen. Jeg skalv som ett aspeløv. Men neida, gubben måtte få meg til å slutte med det
Å nei, nå ble jeg forbanna på den møkkakjærringa![]()
Ikke jeg. Virkelig ikke!Samme her
Kunne gjort det om att og om att![]()
Er et sovemenneske, så da legger jeg meg før. Stort sett oppe noen runder i løpet av natta også. Greit å ha lagt inn litt ekstra daNår jeg jobber: 6, nå som jeg er sykemeldt kl 7
Jeg hadde som mål å nå rundt tall på totalinnlegg jeg, men nå får jeg ikke det, for da må jeg skravle 48 innlegg tilGrattisblir spennende å se hva du hadde som mål på neste oppdatering
jeg tror kanskje 150??
Kan ikke noen prøve? XD hadde jo vært så morsomt..Hva med den legen som ville gitt sykemelding for det da?