Skravletråd :)

Krysser fingrene for dere! ;)
Jeg skal på kurs hver tirsdag denne mnd + den vanlig treninga mandag, onsdag og torsdag, så vi får se da :D
Takk for det:) er mange dager å ta av da. Må bare være skikkelig effektiv nå du er her inne ;)

Ikke enda kanskje, men det blir nok mer skal du se:D ;)
Den er jo sjitlang! Vi får satse på å runde jaffall 15 000 innlegg i tråden til 1.november.
Næææhhh... 17 000!

Den er jo sjitlang! Vi får satse på å runde jaffall 15 000 innlegg i tråden til 1.november.
Næææhhh... 17 000!
Det klarer vi lett:D Regner med RonjaR bidrar litt og hun er temmelig god på å skravle da:D

Krysser fingrene for dere! ;)
Jeg skal på kurs hver tirsdag denne mnd + den vanlig treninga mandag, onsdag og torsdag, så vi får se da :D
Så fint bilde du har fått deg også:)

Takk for det:) er mange dager å ta av da. Må bare være skikkelig effektiv nå du er her inne ;)

Det er sant :)
Har jo vært det i september da. Hadde jo tre dager i uka med trening da og + drenering i helgene.
Hjelper når det er mange å skravle med ;)

Det er sant :)
Har jo vært det i september da. Hadde jo tre dager i uka med trening da og + drenering i helgene.
Hjelper når det er mange å skravle med ;)
Ja, det har mye å si om det er noen innom:)
Vet jo at det blir travelt fremover også, men sånn er det vel for de fleste.

Takk for det. Var noen som syntes jeg så litt kjedelig ut :p hehe
Ja, er jo greit å bli kjent igjen og ha et eget bilde da:)
Vært her så lenge, at det var på tide nå;)

Ja, det har mye å si om det er noen innom:)
Vet jo at det blir travelt fremover også, men sånn er det vel for de fleste.

Det vil jeg tro. Vi er vel alle voksne mennesker med plikter som kaller ;)

Ja, er jo greit å bli kjent igjen og ha et eget bilde da:)
Vært her så lenge, at det var på tide nå;)

Ja, brått vært her i 3 mnd snart jo :o
Blir litt mer personlig ihvertfall da :D

3 uker til ca?
Eller 3 år kjennes det ut som :p
Ifølge beregningene skulle jeg hatt el i dag :confused:

Evig venting med lange sykluser... :p

Hm... er faktisk en mulighet for at testen var positiv forrige mandag (da testet jeg ikke) da eller at den på tirsdag var det, og at jeg hadde el på fredag...
Men siden jeg har vært dårlig, har jeg ikke turt å stole på tempen. . ;)
Har jo aldri merket noe særlig symptomer før.

Ja, tida går fort den:)
Noen ganger litt vel fort :eek:

Det er sant. Men litt deilig det og, for da går det fort til jeg kan starte egen bedrift :D

Hm... er faktisk en mulighet for at testen var positiv forrige mandag (da testet jeg ikke) da eller at den på tirsdag var det, og at jeg hadde el på fredag...
Men siden jeg har vært dårlig, har jeg ikke turt å stole på tempen. . ;)
Har jo aldri merket noe særlig symptomer før.
Så du temper også?

Så du temper også?

Ja, begynte den mnd jeg ble gravid. Men har ikke vært kjempeflink i helgene da :p har ikke lyst å ha på vekkeklokka kl 6 på lørdag og søndag :p
Så stresser ikke med det liksom :)

Ja, begynte den mnd jeg ble gravid. Men har ikke vært kjempeflink i helgene da :p har ikke lyst å ha på vekkeklokka kl 6 på lørdag og søndag :p
Så stresser ikke med det liksom :)
Slitsomt å planlegge å bli gravid gitt :p det beste er vel sex annenhver dag. Så slipper man alt styret. For de som har tid til det :p og lyst :D

Vi har hatt superkoselg besøk, nå har de dratt.. Poden har fått besøk av to kompiser, så da kan jeg henge litt her:)

Slitsomt å planlegge å bli gravid gitt :p det beste er vel sex annenhver dag. Så slipper man alt styret. For de som har tid til det :p og lyst :D

Det er sant. Men har vært litt problematisk på grunn av skader og sånt her. Derfor jeg begynte å teste, fordi vi rett og slett ikke har ork til aksjer annenhver dag i 4 uker ;)

Vi har hatt superkoselg besøk, nå har de dratt.. Poden har fått besøk av to kompiser, så da kan jeg henge litt her:)

Så koselig av deg å stikke innom :)

Back
Topp