Takk for detKrysser fingrene for dere!
Jeg skal på kurs hver tirsdag denne mnd + den vanlig treninga mandag, onsdag og torsdag, så vi får se da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detKrysser fingrene for dere!
Jeg skal på kurs hver tirsdag denne mnd + den vanlig treninga mandag, onsdag og torsdag, så vi får se da![]()
Den er jo sjitlang! Vi får satse på å runde jaffall 15 000 innlegg i tråden til 1.november.Ikke enda kanskje, men det blir nok mer skal du se![]()
![]()
Det klarer vi lettDen er jo sjitlang! Vi får satse på å runde jaffall 15 000 innlegg i tråden til 1.november.
Næææhhh... 17 000!
Så fint bilde du har fått deg ogsåKrysser fingrene for dere!
YES!Det klarer vi lettRegner med RonjaR bidrar litt og hun er temmelig god på å skravle da
![]()
Takk for deter mange dager å ta av da. Må bare være skikkelig effektiv nå du er her inne
![]()
Så fint bilde du har fått deg også![]()
Ja, det har mye å si om det er noen innomDet er sant
Har jo vært det i september da. Hadde jo tre dager i uka med trening da og + drenering i helgene.
Hjelper når det er mange å skravle med![]()
Ja, er jo greit å bli kjent igjen og ha et eget bilde daTakk for det. Var noen som syntes jeg så litt kjedelig uthehe
Ja, det har mye å si om det er noen innom
Vet jo at det blir travelt fremover også, men sånn er det vel for de fleste.
Ja, er jo greit å bli kjent igjen og ha et eget bilde da
Vært her så lenge, at det var på tide nå![]()
Ja, tida går fort denJa, brått vært her i 3 mnd snart jo![]()
Blir litt mer personlig ihvertfall da![]()
3 uker til ca?
Eller 3 år kjennes det ut som
Ifølge beregningene skulle jeg hatt el i dag
Evig venting med lange sykluser...![]()
Ja, tida går fort den
Noen ganger litt vel fort![]()
Så du temper også?Hm... er faktisk en mulighet for at testen var positiv forrige mandag (da testet jeg ikke) da eller at den på tirsdag var det, og at jeg hadde el på fredag...
Men siden jeg har vært dårlig, har jeg ikke turt å stole på tempen. .
Har jo aldri merket noe særlig symptomer før.
Så du temper også?
Slitsomt å planlegge å bli gravid gittJa, begynte den mnd jeg ble gravid. Men har ikke vært kjempeflink i helgene dahar ikke lyst å ha på vekkeklokka kl 6 på lørdag og søndag
Så stresser ikke med det liksom![]()
Slitsomt å planlegge å bli gravid gittdet beste er vel sex annenhver dag. Så slipper man alt styret. For de som har tid til det
og lyst
![]()
Vi har hatt superkoselg besøk, nå har de dratt.. Poden har fått besøk av to kompiser, så da kan jeg henge litt her![]()