Jeg haddeen sjef engang som mente at det kun var omgangssyken som var grunn nok til å holde seg hjemmeDet kunne han jo ha spart seg for!!
Så feber er liksom fasiten på om man er syk nok eller ikke??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg haddeen sjef engang som mente at det kun var omgangssyken som var grunn nok til å holde seg hjemmeDet kunne han jo ha spart seg for!!
Så feber er liksom fasiten på om man er syk nok eller ikke??![]()
Sovet godt?
Jeg haddeen sjef engang som mente at det kun var omgangssyken som var grunn nok til å holde seg hjemme
Åh, det håpet jeg på å vinne også. Jeg har også vunnet en gang, sånn sammenbrettbart stelleunderlag.Har kun vunnet en gang...navnsmokker![]()
Takk! Den startet litt vel tidlig i dag. Halv fem! Ungen ville ikke sove i egen seng, ikke i vår seng(som vanlig), men bare på fanget i stolen... Jada...Håper du får en fin natt![]()
Oh shit, da hadde jeg blitt sur da.Haha. De har sine meninger ja!!
Min forrige sjeg ble fly forbannet på meg da jeg ringte å sa jeg lå på sykehuser og ventet på operasjon..brukket ankel og røket leddbånd, så måtte være borte nesten et halvt år.
Jobbet med en gutt som har autisme, og måtte fotfølges...
Da jeg kom tilbake hadde hun gitt jobben min til en annen![]()
Oh shit, da hadde jeg blitt sur da.
Ja det synes jeg du skal gjøreJa, muligheten er jo absolutt der...går fly herfra flere ganger om dagen faktisk
Lure med meg mannen en gang tenker jeg![]()
Nei, du gjør helt rett i å bli hjemmeMange som mener det tror jeg...
Noen får rett og slett ikke feber så lett
Jeg har vært borte to ganger siden August 2013, en gang hadde jeg influensa og var før jeg ble fast ansatt, 2. gang var i forbindelse med spontantaborten i august. Så jeg syns jo ikke jeg har vært mye borte?
Men når almenntilstanden er såpass nedsatt, så syns jeg ikke man har noe på jobb å gjøre. Og ihvertfall ikke en fysisk jobb...
God formiddagGod morgen![]()
Haha...så mange rare mennesker og meninger rundt omkring altsåJeg haddeen sjef engang som mente at det kun var omgangssyken som var grunn nok til å holde seg hjemme
Nei, du gjør helt rett i å bli hjemme
Sjefen kan ta seg en bolle![]()
Moro å vinneÅh, det håpet jeg på å vinne også. Jeg har også vunnet en gang, sånn sammenbrettbart stelleunderlag.
UæhTakk! Den startet litt vel tidlig i dag. Halv fem! Ungen ville ikke sove i egen seng, ikke i vår seng(som vanlig), men bare på fanget i stolen... Jada...
Det viktigste er jo at du blir friskTakk for støtte
Hjelper på samvittigheten min
Sa fra med en gang at jeg blir hjemme i morgen og da, så da skal jeg sove til jeg våkner
Gruer meg til ikveld da. Starter etableringskurs i kveld, og er jo egentlig ikke i form til det.
Men det er bare 6 ganger, så føler jo at jeg må dra![]()
Det viktigste er jo at du blir frisk
Hva er etableringskurs??![]()
Spennende daEr kurs for å lære å drive egen bedrift![]()
Spennende dakan jo være greit å få med seg starten av kurset hvis det er noe du tenker seriøst på. Men kjedelig om formen ikke tillater det.
NtnåååååVar profilbildet mitt bedre nå? Ikke bare jeg som koser meg under pleddet se![]()