Skravletråd :)

Nja, våknet et par ganger midt på natten :(
Tenkte jeg skulle legge meg litt på sofaen etter et par brødskiver nå.
Hjemme fra jobb i dag ;)

Jeg haddeen sjef engang som mente at det kun var omgangssyken som var grunn nok til å holde seg hjemme

Haha. De har sine meninger ja!! :rolleyes:

Min forrige sjeg ble fly forbannet på meg da jeg ringte å sa jeg lå på sykehuser og ventet på operasjon..brukket ankel og røket leddbånd, så måtte være borte nesten et halvt år.
Jobbet med en gutt som har autisme, og måtte fotfølges...

Da jeg kom tilbake hadde hun gitt jobben min til en annen :eek:

Haha. De har sine meninger ja!! :rolleyes:

Min forrige sjeg ble fly forbannet på meg da jeg ringte å sa jeg lå på sykehuser og ventet på operasjon..brukket ankel og røket leddbånd, så måtte være borte nesten et halvt år.
Jobbet med en gutt som har autisme, og måtte fotfølges...

Da jeg kom tilbake hadde hun gitt jobben min til en annen :eek:
Oh shit, da hadde jeg blitt sur da.

Oh shit, da hadde jeg blitt sur da.

Fikk oppsigelse etterhvert og... hello fagforbundet!!! Haha :D like før sjefen klina til ho...tålte ikke å bli sagt imot, og lagde sine egne regler :p
Fikk full lønn 3 mnd etter oppsigelsestida gikk ut da, og det endte med at hun avviklet bedriften...

Ja, muligheten er jo absolutt der...går fly herfra flere ganger om dagen faktisk:p
Lure med meg mannen en gang tenker jeg:)
Ja det synes jeg du skal gjøre :)

Mange som mener det tror jeg...:confused:
Noen får rett og slett ikke feber så lett

Jeg har vært borte to ganger siden August 2013, en gang hadde jeg influensa og var før jeg ble fast ansatt, 2. gang var i forbindelse med spontantaborten i august. Så jeg syns jo ikke jeg har vært mye borte?:confused:

Men når almenntilstanden er såpass nedsatt, så syns jeg ikke man har noe på jobb å gjøre. Og ihvertfall ikke en fysisk jobb...
Nei, du gjør helt rett i å bli hjemme:)
Sjefen kan ta seg en bolle:p

Nei, du gjør helt rett i å bli hjemme:)
Sjefen kan ta seg en bolle:p

Takk for støtte :)
Hjelper på samvittigheten min ;)
Sa fra med en gang at jeg blir hjemme i morgen og da, så da skal jeg sove til jeg våkner :)

Gruer meg til ikveld da. Starter etableringskurs i kveld, og er jo egentlig ikke i form til det.
Men det er bare 6 ganger, så føler jo at jeg må dra :confused:

Takk for støtte :)
Hjelper på samvittigheten min ;)
Sa fra med en gang at jeg blir hjemme i morgen og da, så da skal jeg sove til jeg våkner :)

Gruer meg til ikveld da. Starter etableringskurs i kveld, og er jo egentlig ikke i form til det.
Men det er bare 6 ganger, så føler jo at jeg må dra :confused:
Det viktigste er jo at du blir frisk;)

Hva er etableringskurs??:)

Er kurs for å lære å drive egen bedrift :D
Spennende da :) kan jo være greit å få med seg starten av kurset hvis det er noe du tenker seriøst på. Men kjedelig om formen ikke tillater det.

Spennende da :) kan jo være greit å få med seg starten av kurset hvis det er noe du tenker seriøst på. Men kjedelig om formen ikke tillater det.

Gleder meg til kurset. Er en drøm jeg har hatt i mange år, men det er mange ting som har bremset det for meg.
Nå føler jeg meg klar til å endelig ta tak i det :D

Blir vel mest å bli kjent og sånt på første dagen da, og ikke masse jobbing og tenking. Så tror det skal gå greit :)
Ligger på sofaen og lader opp nå ;)

Var profilbildet mitt bedre nå? Ikke bare jeg som koser meg under pleddet se :)

Back
Topp