Ja, muligheten er jo absolutt der...går fly herfra flere ganger om dagen faktiskJa, ser den. Men er jo ikke lange veien til Trondheim da. Mange som tar seg weekendturer hit![]()
Lure med meg mannen en gang tenker jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, muligheten er jo absolutt der...går fly herfra flere ganger om dagen faktiskJa, ser den. Men er jo ikke lange veien til Trondheim da. Mange som tar seg weekendturer hit![]()
Det kunne han jo ha spart seg for!!Jeg ringte for å si at jeg ikke var blitt noe bedre, og at jeg holder meg hjemme i dag og i morgen.
Svar i irritert tonefall: "er du ikke bare forkjøla da? Har du noe feber da?"
Jeg har veldig sjelden feber, sist gang for to år siden og før det husker jeg ikke...men det betyr jo ikke at jeg ikke er syk da![]()
Hun vår våken til 22.30 igårHuff, slitsomt med slike hostekuler på nattagod bedring til henne
Fikk sove lenge da johehe
Blir spennende å se på huset da
Er det i dag dere tar over eller? Bare å begynne å planlegge/flytta![]()
Det kunne han jo ha spart seg for!!
Så feber er liksom fasiten på om man er syk nok eller ikke??![]()
Dumme sjefen! Tenk å si sånt da!
Oppgitt over sjefen![]()
Dumme sjefen! Tenk å si sånt da!
Du skulle bare sagt at du har 40 i feber![]()
Skjønner deg godt, ikke jeg heller. Men når han er så dust da....Hehe. Klarer jo ikke det heller da![]()
Mange som mener det tror jeg...
Noen får rett og slett ikke feber så lett
Jeg har vært borte to ganger siden August 2013, en gang hadde jeg influensa og var før jeg ble fast ansatt, 2. gang var i forbindelse med spontantaborten i august. Så jeg syns jo ikke jeg har vært mye borte?
Men når almenntilstanden er såpass nedsatt, så syns jeg ikke man har noe på jobb å gjøre. Og ihvertfall ikke en fysisk jobb...
Skjønner deg godt, ikke jeg heller. Men når han er så dust da....![]()
Det syns jeg du skal jaFår vel prøve å få fiksa den CV'n min i dag som jeg ikke orka i helga![]()
Hun vår våken til 22.30 igårendte med at vi alle måtte gå å legge oss sammen så hun sovna... Smart av oss
Ja, nå er det bare å begynne å måle vegger og vinduer.
Må ha 2 nye sofaertil kjellerstue og loftstue. 1 ny tv, spisestue osv. Er jo dobbelt så stort som det vi har nå, så det må jo møbleres
Så skal det males litt her og der og legge listverk. Hahakjelleren er såååå hjemmesnekra!
Uff, kommer til å savne leiligheta vårbare håper det går over..
Det syns jeg du skal ja
Er så spent på snuppa å huset, hihiom hun skjønner greia.
Hallo??? De har sparkel-flekker i taket i kjelleren for å "pynte" det liksomVar kanskje like greit det da da
Får litt å tenke på fremover dere da
Og mye penger å bruke..
Kan være greit med hjemmesnekra, men ikke alltid like pent når de som har gjort det tror de er mye flinkere enn de erhehe
Blir nok bra skal du se![]()
HeheHar dere ikke sagt at dere skal flytte?
Hallo??? De har sparkel-flekker i taket i kjelleren for å "pynte" det liksomdu aaaaaner ikke! Så det jo på bildene, men på ordentlig? Helt katastrofe!
De kommer også fra en annen kultur, så litt kræsj blir det jo. Bare bra det ikke er stua
![]()
Hehejo. Snakket om det hver dag for å forberede henne. Men er ikke helt sikker på at hun skjønner at vi kommer til tomt hus, er spent på reaksjonen hennes. Har jo snakket om at hun får nytt rom og at det er 2 trapper i nye huset osv. Hun har jo vært hos ei venninne som bor på samme rekke (rekkehus), men hun har kun sett det utenpå foreløpig.
Blir sikkert bra! Bare jeg som er bekymret mor![]()
For ikke å snakke om mye mer plass å rote påDet ordner seg nok skal du se
Da får hun mange nye gjemmesteder og da vettuhihi
Sovet godt?God morgen til deg og![]()