Skravletråd :)

Jeg ringte for å si at jeg ikke var blitt noe bedre, og at jeg holder meg hjemme i dag og i morgen.

Svar i irritert tonefall: "er du ikke bare forkjøla da? Har du noe feber da?"

Jeg har veldig sjelden feber, sist gang for to år siden og før det husker jeg ikke...men det betyr jo ikke at jeg ikke er syk da :confused:
Det kunne han jo ha spart seg for!!:mad:
Så feber er liksom fasiten på om man er syk nok eller ikke??:rolleyes:

Huff, slitsomt med slike hostekuler på natta :( god bedring til henne ;)

Fikk sove lenge da jo :D hehe

Blir spennende å se på huset da :)
Er det i dag dere tar over eller? Bare å begynne å planlegge/flytta ;)
Hun vår våken til 22.30 igår:confused: endte med at vi alle måtte gå å legge oss sammen så hun sovna... Smart av oss:p

Ja, nå er det bare å begynne å måle vegger og vinduer.
Må ha 2 nye sofaer :eek: til kjellerstue og loftstue. 1 ny tv, spisestue osv. Er jo dobbelt så stort som det vi har nå, så det må jo møbleres :D

Så skal det males litt her og der og legge listverk. Haha:D kjelleren er såååå hjemmesnekra!
Uff, kommer til å savne leiligheta vår :( bare håper det går over..

Det kunne han jo ha spart seg for!!:mad:
Så feber er liksom fasiten på om man er syk nok eller ikke??:rolleyes:

Mange som mener det tror jeg...:confused:
Noen får rett og slett ikke feber så lett

Jeg har vært borte to ganger siden August 2013, en gang hadde jeg influensa og var før jeg ble fast ansatt, 2. gang var i forbindelse med spontantaborten i august. Så jeg syns jo ikke jeg har vært mye borte?:confused:

Men når almenntilstanden er såpass nedsatt, så syns jeg ikke man har noe på jobb å gjøre. Og ihvertfall ikke en fysisk jobb...

Mange som mener det tror jeg...:confused:
Noen får rett og slett ikke feber så lett

Jeg har vært borte to ganger siden August 2013, en gang hadde jeg influensa og var før jeg ble fast ansatt, 2. gang var i forbindelse med spontantaborten i august. Så jeg syns jo ikke jeg har vært mye borte?:confused:

Men når almenntilstanden er såpass nedsatt, så syns jeg ikke man har noe på jobb å gjøre. Og ihvertfall ikke en fysisk jobb...

Mente 2012... ;)

Får vel prøve å få fiksa den CV'n min i dag som jeg ikke orka i helga :)
Det syns jeg du skal ja :)

Er så spent på snuppa å huset, hihi :) om hun skjønner greia.

Hun vår våken til 22.30 igår:confused: endte med at vi alle måtte gå å legge oss sammen så hun sovna... Smart av oss:p

Ja, nå er det bare å begynne å måle vegger og vinduer.
Må ha 2 nye sofaer :eek: til kjellerstue og loftstue. 1 ny tv, spisestue osv. Er jo dobbelt så stort som det vi har nå, så det må jo møbleres :D

Så skal det males litt her og der og legge listverk. Haha:D kjelleren er såååå hjemmesnekra!
Uff, kommer til å savne leiligheta vår :( bare håper det går over..

Var kanskje like greit det da da ;)

Får litt å tenke på fremover dere da :)
Og mye penger å bruke.. :p

Kan være greit med hjemmesnekra, men ikke alltid like pent når de som har gjort det tror de er mye flinkere enn de er :p hehe

Blir nok bra skal du se ;)

Var kanskje like greit det da da ;)

Får litt å tenke på fremover dere da :)
Og mye penger å bruke.. :p

Kan være greit med hjemmesnekra, men ikke alltid like pent når de som har gjort det tror de er mye flinkere enn de er :p hehe

Blir nok bra skal du se ;)
Hallo??? De har sparkel-flekker i taket i kjelleren for å "pynte" det liksom :D du aaaaaner ikke! Så det jo på bildene, men på ordentlig? Helt katastrofe! :D:D De kommer også fra en annen kultur, så litt kræsj blir det jo. Bare bra det ikke er stua:p

Har dere ikke sagt at dere skal flytte?
Hehe:) jo. Snakket om det hver dag for å forberede henne. Men er ikke helt sikker på at hun skjønner at vi kommer til tomt hus, er spent på reaksjonen hennes. Har jo snakket om at hun får nytt rom og at det er 2 trapper i nye huset osv. Hun har jo vært hos ei venninne som bor på samme rekke (rekkehus), men hun har kun sett det utenpå foreløpig.

Blir sikkert bra! Bare jeg som er bekymret mor :p

Hallo??? De har sparkel-flekker i taket i kjelleren for å "pynte" det liksom :D du aaaaaner ikke! Så det jo på bildene, men på ordentlig? Helt katastrofe! :D:D De kommer også fra en annen kultur, så litt kræsj blir det jo. Bare bra det ikke er stua:p

Hahaha :D det ser ikke så pent ut nei :p
Alt blir verre i virkeligheten som regel..hehe

Godt det ikke er stua ja :)

Hehe:) jo. Snakket om det hver dag for å forberede henne. Men er ikke helt sikker på at hun skjønner at vi kommer til tomt hus, er spent på reaksjonen hennes. Har jo snakket om at hun får nytt rom og at det er 2 trapper i nye huset osv. Hun har jo vært hos ei venninne som bor på samme rekke (rekkehus), men hun har kun sett det utenpå foreløpig.

Blir sikkert bra! Bare jeg som er bekymret mor :p

Det ordner seg nok skal du se ;)
Da får hun mange nye gjemmesteder og da vettu :p hihi

Back
Topp