Skravletråd :)

Jeg har ikke sagt det til henne :p
Prøver å true med at de som ikke legger seg og sover ikke kan få bli med i ny-huset og se imorgen...

Nå kom hun ut fra rommet sitt igjen :mad: blir gaaaal gal gaaaaaaaal!!! Så kommer hun bare å setter seg sammen med meg i sofaen. Grrrr, klarer ikke bli skikkelig sint heller :p

Så med andre ord, hun tror ikke på deg rett og slett :p

De er vel ofte smarte der. De skjønner om du mener det eller ikke ;) hehe

Nevøen min er sånn med sin mor, men ikke noe tull andre steder da :)

Ja!! Absolutt... var på en italiensk restaurant i helga og de serverte hjemmelaget mozarella... WOW sier jeg bare... noe helt annet enn det man kjøper i butikken.
Det vil jeg tro, men husk å kjøpe fersk mozarella når du er i butikken og ikke den varianten som er raspet som det står mozarella på, det er jo ikke sammenlignbart!

Det vil jeg tro, men husk å kjøpe fersk mozarella når du er i butikken og ikke den varianten som er raspet som det står mozarella på, det er jo ikke sammenlignbart!

Ja, nei det er forskjellige ting ja! Kjøper alltid den "ferske"!!

Det tar jeg opp også ser jeg det k morgen. Synes det går litt sent og hater reklame, så da kan jeg spole over. Nå ligger jeg i senga allerede.

Har også satt på opptak :) Håper på at det ikke er for mange spoilere på nettavisen i morgen :P

Vel, nå kom hulerboermannen og la seg også, så da må jeg slukke lyset. Natta alle sammen :D

Titter innom en tur:)

Back
Topp