Bruker rømme på, jegDet er jo godt! Synd de har ødelagt den... Etter det kom ny bunn på. Men godt med majones på![]()
Har de fått ny bunn???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker rømme på, jegDet er jo godt! Synd de har ødelagt den... Etter det kom ny bunn på. Men godt med majones på![]()
Det gjør jeg også, men butikken var tom!!For de som liker det såher foretrekker jeg big one
![]()
Haha...så flink du er daNå har jeg brukt opp alle kreftene mine på å lage kjøttsaus for mange middager, så nå vet jeg ikke om jeg orker å spise den...![]()
OkKafka
Her har jeg jo flere år med treningMen du finner frem i jungelen her inne på bv? Knis![]()
Big one er ikke godt! Tykk bunn smaker ræl!Det gjør jeg også, men butikken var tom!!![]()
God kveldGod kveld folkens
Hjemme igjenfra en fin tur, nå er det masterchef på tv![]()
Hahaha, er ikke alltid så lett! Har du vunnet mye forresten? Av de topp 2000 skravlingene? Eller evt topp 100?Her har jeg jo flere år med trening
Men kan tro jeg slet da de gjorde om forumet!!![]()
Synes du det?Big one er ikke godt! Tykk bunn smaker ræl!![]()
Det gjør jeg også, men butikken var tom!!![]()
Kjøper aldri amerikansk pizza, om jeg blir overtalt til puzzaspising blir det italiensk bunn eller i værstefall grandis..Synes du det?synes den er god, jeg
![]()
Big one er ikke godt! Tykk bunn smaker ræl!![]()
Huff og huff!Tykk bunn er snadder![]()
Helt enig!!Tynn bunn er bedre![]()
Kjøper aldri amerikansk pizza, om jeg blir overtalt til puzzaspising blir det italiensk bunn eller i værstefall grandis..
Helt enig!!
Haha...så flink du er da![]()
Nettopp. Gjerne med deilig mozarella og deilige skinker av ymse slag.Blir så lei av baaaare deig ... er jo toppingen som er godt!!