Skravletråd :)

Kjøper aldri amerikansk pizza, om jeg blir overtalt til puzzaspising blir det italiensk bunn eller i værstefall grandis..

Men grandis er jo ikke tynn den heller da egentlig. Kan jo ikke sammenlignes med italiensk ;)

Da må man jo ha pizza ristorante eller noe :p
Og den foretrekker jeg fremfor både big one og grandiosa :D

Kjekt med litt kjeks og saft etterpå da ;)
Varer disse betennelsene lenge da?
Blir litt mye spm her, men syns det er et spennende tema ;)
Cellegift skal vel ha en grei effekt, men er vel forskjell på hvordan man reagerer der og?

Alltid lurt på hvordan de kortisonsprøytene egentlig skal kjennes. Hadde åpen retur for noen år siden, men merket ikke at jeg hadde fått noe som helst :( men det er veø forskjell på hvordan folk reagerer også :)

Ser den med gipsen ja. Blir liksom så mye mer synlig med en gang, men det er jo ikle i nærheten av plagene som når det er kronisk da. Virker som det er mange som ikke forstår det :(
Klikker snart! Tuppa er fortsatt våken:eek: hun skal opp kl 7 imorgen som straff :p

Ofte går jeg med betennelsen en god stund før jeg tar kontakt med sykehuset. Kan fort gå 1mnd. Blir sykemeldt 3 dager for å være i ro så jeg er sikker på at den skal funke. Så må det passe inn på jobb og greier. Selv om det ikke er mitt problem.
Sprøytene har jo verdens tjukkeste nål og sprøytes inn i kneet:eek: noen ganger er det helt ok, noen ganger er det helt jævlig vondt. Vet ikke hva som gjør det. Kan være for at det er forskjellige leger som gjør det. Var ikke noe godt når jeg fikk det i ankelen heller :p

Gikk på cellegift helt i starten, da jeg gikk på ungdomsskolen/vgs. Men jeg tålte det ikke, så måtte slutte.
Så tenkte å prøve igjen, i sprøyteform.

Nei, det er mye rart man skal slite med gjennom livet :p

Ikke noe å gråte over. Du får bare huske det neste gang :D

Ja!! Absolutt... var på en italiensk restaurant i helga og de serverte hjemmelaget mozarella... WOW sier jeg bare... noe helt annet enn det man kjøper i butikken.

Men grandis er jo ikke tynn den heller da egentlig. Kan jo ikke sammenlignes med italiensk ;)

Da må man jo ha pizza ristorante eller noe :p
Og den foretrekker jeg fremfor både big one og grandiosa :D
Enig der, men big one er så utrolig tykk og deigete. Man kan egentlig ikke sammenligne grandis med pizza. Akkurat som man ikke kan sammenligne mc donalds med hamburger. Enten vil man ha hamburger eller så vil man ha McD.

De fleste ja, det er jeg helt enig i :p Men jeg lager tynn og sprø ;)

Hva er ditt hemmelige triks?? :P Mitt er å skru ovnen på full varme, steke pizzaen med over og undervarme, og deretter legge over på rist etter steking! :D

Klikker snart! Tuppa er fortsatt våken:eek: hun skal opp kl 7 imorgen som straff :p

Ofte går jeg med betennelsen en god stund før jeg tar kontakt med sykehuset. Kan fort gå 1mnd. Blir sykemeldt 3 dager for å være i ro så jeg er sikker på at den skal funke. Så må det passe inn på jobb og greier. Selv om det ikke er mitt problem.
Sprøytene har jo verdens tjukkeste nål og sprøytes inn i kneet:eek: noen ganger er det helt ok, noen ganger er det helt jævlig vondt. Vet ikke hva som gjør det. Kan være for at det er forskjellige leger som gjør det. Var ikke noe godt når jeg fikk det i ankelen heller :p

Gikk på cellegift helt i starten, da jeg gikk på ungdomsskolen/vgs. Men jeg tålte det ikke, så måtte slutte.
Så tenkte å prøve igjen, i sprøyteform.

Nei, det er mye rart man skal slite med gjennom livet :p

Haha, hva sier hun til det da? :p

Ja, det har vel kanskje noe med hvor de blir satt og.. jeg fikk jo i hofta :p

Får håpe du tåler det neste gang da ;)

Enig der, men big one er så utrolig tykk og deigete. Man kan egentlig ikke sammenligne grandis med pizza. Akkurat som man ikke kan sammenligne mc donalds med hamburger. Enten vil man ha hamburger eller så vil man ha McD.

helt enig, ingen av de kan vel egentlig sammenlignes med pizza ;)

Spiser hverken burger eller mcD jeg da :p
Med mindre det er hjemmelaget burger ;)

Haha, hva sier hun til det da? :p

Ja, det har vel kanskje noe med hvor de blir satt og.. jeg fikk jo i hofta :p

Får håpe du tåler det neste gang da ;)
Jeg har ikke sagt det til henne :p
Prøver å true med at de som ikke legger seg og sover ikke kan få bli med i ny-huset og se imorgen...

Nå kom hun ut fra rommet sitt igjen :mad: blir gaaaal gal gaaaaaaaal!!! Så kommer hun bare å setter seg sammen med meg i sofaen. Grrrr, klarer ikke bli skikkelig sint heller :p

Hva er ditt hemmelige triks?? :P Mitt er å skru ovnen på full varme, steke pizzaen med over og undervarme, og deretter legge over på rist etter steking! :D

Kjevler den så tynn jeg kan, ikke så altfor mye gjær i. Gjør egentlig ikke så mye annet, men steker den på rista ;)

Back
Topp