Skravletråd :)

Ja, det er visst det:oops:
Vi har booket hele hotellet da...gleder meg:D
Haha:D såpass!
Det skygger faktisk for Lerkendal stadion når det er sol :D kort vei til sentrum er det også.

Haha:D såpass!
Det skygger faktisk for Lerkendal stadion når det er sol :D kort vei til sentrum er det også.
Var det jeg håpet på at det var kort vei til sentrum:D
Men spørs om det blir tid til sightseeing...skal ha foredrag hele dagen...:rolleyes:

Var det jeg håpet på at det var kort vei til sentrum:D
Men spørs om det blir tid til sightseeing...skal ha foredrag hele dagen...:rolleyes:
Er det kun en dag eller?

Hva spiser man når man er hjemme alene??:cool:
Grandiosa!!:p haha!
Det er jo godt! Synd de har ødelagt den... Etter det kom ny bunn på. Men godt med majones på :p

Nå har jeg brukt opp alle kreftene mine på å lage kjøttsaus for mange middager, så nå vet jeg ikke om jeg orker å spise den... :p

Nå har jeg brukt opp alle kreftene mine på å lage kjøttsaus for mange middager, så nå vet jeg ikke om jeg orker å spise den... :p
Haha:) det er så typisk!

Klarte å få den ned da, men tror det blir sofaen resten av kvelden nå :p

Du skal i kveld da?
Skal legge tuppa straks, gubben skal på styremøte i borettslaget kl 20. Så skal jeg sikkert ha meg litt kveldsmat etterhvert og noen episoder med "Person of interest". Veldig innholdsrik mandagskveld:p

Skal legge tuppa straks, gubben skal på styremøte i borettslaget kl 20. Så skal jeg sikkert ha meg litt kveldsmat etterhvert og noen episoder med "Person of interest". Veldig innholdsrik mandagskveld:p

Deilig med sånne kvelder da :)
Ser på skjermsparer jeg :p haha :D

Mulig det blir noe annet når mannen er ferdig med å måle opp huset, som egentlig var min jobb... :)

Back
Topp