HahaJa, det er visst det
Vi har booket hele hotellet da...gleder meg![]()
Det skygger faktisk for Lerkendal stadion når det er sol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaJa, det er visst det
Vi har booket hele hotellet da...gleder meg![]()
Du finner det ikke på innstillinger på noen av dem?Både Android og IPhone![]()
Hihi...liker å leve litt på kanten vettu![]()
Hun er super søt. Alltid blid og hyggelig. Har kjent henne i noen år nå.Ååh...så koselig![]()
Var det jeg håpet på at det var kort vei til sentrumHahasåpass!
Det skygger faktisk for Lerkendal stadion når det er solkort vei til sentrum er det også.
Er det kun en dag eller?Var det jeg håpet på at det var kort vei til sentrum
Men spørs om det blir tid til sightseeing...skal ha foredrag hele dagen...![]()
Har ikke prøvd så hardt å finne det daDu finner det ikke på innstillinger på noen av dem?
Var selvfølgelig detHaha! Regner med det bare var tull da![]()
Hvilken kafe er det da?Hun er super søt. Alltid blid og hyggelig. Har kjent henne i noen år nå.
Nei, fra fredag til søndagEr det kun en dag eller?
Blir sikkert litt tid på lørdagNei, fra fredag til søndag![]()
Det er jo godt! Synd de har ødelagt den... Etter det kom ny bunn på. Men godt med majones påHva spiser man når man er hjemme alene??
Grandiosa!!haha!
Hva spiser man når man er hjemme alene??
Grandiosa!!haha!
KafkaHvilken kafe er det da?![]()
HahaNå har jeg brukt opp alle kreftene mine på å lage kjøttsaus for mange middager, så nå vet jeg ikke om jeg orker å spise den...![]()
Hahadet er så typisk!
Skal legge tuppa straks, gubben skal på styremøte i borettslaget kl 20. Så skal jeg sikkert ha meg litt kveldsmat etterhvert og noen episoder med "Person of interest". Veldig innholdsrik mandagskveldKlarte å få den ned da, men tror det blir sofaen resten av kvelden nå
Du skal i kveld da?
Skal legge tuppa straks, gubben skal på styremøte i borettslaget kl 20. Så skal jeg sikkert ha meg litt kveldsmat etterhvert og noen episoder med "Person of interest". Veldig innholdsrik mandagskveld![]()