spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Går og legger meg jeg, og håper jeg er bedre i morgen så jeg kommer meg på jobb..
God natt og sov godt![]()
God natt og sov godt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går og legger meg jeg, og håper jeg er bedre i morgen så jeg kommer meg på jobb..
Hahaha, kultHva synes dere om Halloween? Tenkte kanskje jeg skulle skremme de som kommer på døra i år... Kan jo kle meg ut jeg også? Hva synes dere om en slik variant?Vis vedlegget 80292
Fant bildet på nett... Hvordan skal jeg klare å lage dette?Hahaha, kult![]()
Hva synes dere om Halloween? Tenkte kanskje jeg skulle skremme de som kommer på døra i år... Kan jo kle meg ut jeg også? Hva synes dere om en slik variant?Vis vedlegget 80292
Fant bildet på nett... Hvordan skal jeg klare å lage dette?
Var veldig herligHørtes herlig utMed masse kos
![]()
God nattGod kveld
Hva driver dere med i kveld da?
Håper dere har hatt en fin dag
Jeg tok nettopp en stooor hvitløksbåt... steeerk!! Hehe![]()
Jada, alt på en gangKjører og taster?![]()
Håper du får en fin natt og våkner opp frisk som en fiskGår og legger meg jeg, og håper jeg er bedre i morgen så jeg kommer meg på jobb..
Haha...den var stilig!!Hva synes dere om Halloween? Tenkte kanskje jeg skulle skremme de som kommer på døra i år... Kan jo kle meg ut jeg også? Hva synes dere om en slik variant?Vis vedlegget 80292
JeppHalloNoen natteranglere her?
Jeppakkurat ferdig på jobb!
God natt
Sitter på jobb, jeg..
Tror du hvitløk hjelper da??![]()
Høres betryggende utJada, alt på en gang![]()
Wæææ hehehheHva synes dere om Halloween? Tenkte kanskje jeg skulle skremme de som kommer på døra i år... Kan jo kle meg ut jeg også? Hva synes dere om en slik variant?Vis vedlegget 80292
God morgen alle.
Håper alle har sovet godt
Og håper Ronja sover godt nå etter vakt
Har vært våken halve natta selv, og er fortsatt potte tett.
Og mannen prøver å gi meg dårlig samvittighet fordi jeg sier jeg bør bli hjemme fra jobb![]()
jeg har jo ikke feber....
God bedring til deg!God morgen alle.
Håper alle har sovet godt
Og håper Ronja sover godt nå etter vakt
Har vært våken halve natta selv, og er fortsatt potte tett.
Og mannen prøver å gi meg dårlig samvittighet fordi jeg sier jeg bør bli hjemme fra jobb![]()
jeg har jo ikke feber....