Skravletråd :)

God kveld :)
Hva driver dere med i kveld da?
Håper dere har hatt en fin dag :)

Jeg tok nettopp en stooor hvitløksbåt... steeerk!! Hehe :p

Blir litt TV titting da :)

Du har lite å gjøre eller? Siden du sitter og spiser hvitløksbåter?? :P

Blir litt TV titting da :)

Du har lite å gjøre eller? Siden du sitter og spiser hvitløksbåter?? :P

Hva ser du på?
Ser på film og leser/skriver litt her.

Er så potte tett overalt, så jeg tenkte jeg skulle prøve å løse det opp litt med hvitløk ;) hehe
Er ikke akkurat kveldskosen seøv om det er godt i mat :p

Hva ser du på?
Ser på film og leser/skriver litt her.

Er så potte tett overalt, så jeg tenkte jeg skulle prøve å løse det opp litt med hvitløk ;) hehe
Er ikke akkurat kveldskosen seøv om det er godt i mat :p

Nei, akkurat nå ser jeg på været... :P venter på andre del av farmen.

Hahaha!! Har aldri hørt om det, men funka det da?? :P

Nei, akkurat nå ser jeg på været... :P venter på andre del av farmen.

Hahaha!! Har aldri hørt om det, men funka det da?? :P

Er egentlig ganske kjent at det skal fungere tror jeg.
Usikker på alle detaljer om hvorfor, men det hjelper litt i forhold til at den er sterk ihvertfall. Hjelper sikkert med chilli og, men det er ikke alltid like behagelig å knaske :p

Er egentlig ganske kjent at det skal fungere tror jeg.
Usikker på alle detaljer om hvorfor, men det hjelper litt i forhold til at den er sterk ihvertfall. Hjelper sikkert med chilli og, men det er ikke alltid like behagelig å knaske :p

Husker forresten at jeg spiste et fedd hvitløk i russetida... rå. Var helt forferdelig, og faktisk ganske sterkt. Men chili er nok hakket verre ja :P Jeg tror jeg heller hadde tatt en kopp te :P hehehe!!

Husker forresten at jeg spiste et fedd hvitløk i russetida... rå. Var helt forferdelig, og faktisk ganske sterkt. Men chili er nok hakket verre ja :P Jeg tror jeg heller hadde tatt en kopp te :P hehehe!!

Te funker ikke like bra :p hihi
Te med honning skal vel faktisk funke da. Eller honning generelt. Mener det styrker immunforsvaret.

Her er visst et par artikler om hvit løk;) måtte jo google det :p
http://m.klikk.no/helse/doktoronline/forkjolelse/article882166.ece

http://m.dinside.no/826503/hjelper-den-egentlig-mot-forkjolelse

Kanskje jeg skal slutte å kjøpe hvitløk? :o
I alle fall om du vil ha sjangs på en sexy snill vampyr som bare drikker kunstig fremstilt blod :p faren er jo alle de andre slemme vampyrene da ;)

I alle fall om du vil ha sjangs på en sexy snill vampyr som bare drikker kunstig fremstilt blod :p faren er jo alle de andre slemme vampyrene da ;)

Det er sant...hm...:confused:
Har jo mannen her, så jeg tror jeg beholder hvitløken. Jeg er jo ikke akkurat noen fe heller :p

• Liker
Reactions: BMC
Går og legger meg jeg, og håper jeg er bedre i morgen så jeg kommer meg på jobb.. :)

God natt og sov godt ;)

Back
Topp