Skravletråd :)

Helt enig i den når TS har et spørsmål :)

Men i en skravletråd som dette, blir det jo litt annerledes ;) stort sett her jeg har sanket innlegg, og jeg har forsåvidt ikke prøvd på det heller.
Bare skravler og koser meg jeg :D

Jepp! Annerledes med skravletråder... :) Men jeg ser flere ganger at folk svarer helt idiotisk på det som blir spurt om, så nå har jeg begynt å gi negative ratings :D :P

Ja. for eks fødebrevtråden... TS spør "hva skrev dere i fødebrevet"... og så svarer folk med "jeg skrev ikke fødebrev og følte ikke behov for det"....

Hva f*** :-S Er så idiotisk.

Ganske unødvendig å svare på den da ja...

Ja. Men de kan for eks gå inn på profilen til de som ligger på toppen, og gå gjennom innleggene deres for å se om det bare er ja/nei/hehe-svar hele veien, eller om disse brukerne faktisk bidrar med noe vettugt...

Vil vel tro de tar noen stikkprøver på de som blir trekt ut i konkurransen kanskje? :)

Vil vel tro de tar noen stikkprøver på de som blir trekt ut i konkurransen kanskje? :)

Ja, kanskje, kanskje ikke... vet ikke... vet bare at jeg ser mange unødvendige innlegg her inne... men det trenger ikke gjelde de som ligger på topp da. Men er jo bare å snoke på dem, så finner man fort ut av det :)

Ja. Men de kan for eks gå inn på profilen til de som ligger på toppen, og gå gjennom innleggene deres for å se om det bare er ja/nei/hehe-svar hele veien, eller om disse brukerne faktisk bidrar med noe vettugt...
Veldig enig i det;)
Det er vel der de fleste jalla-svar skjuler seg...

Ja, kanskje, kanskje ikke... vet ikke... vet bare at jeg ser mange unødvendige innlegg her inne... men det trenger ikke gjelde de som ligger på topp da. Men er jo bare å snoke på dem, så finner man fort ut av det :)

Er alltid noen kverrulanter som må svare på alt uansett vettu :p
Og nei, vil ikke si de som ligger på toppen nødvendigvis er de verste der.
Flere av dem som har mye fornuftig å si ;)

Hadde det før :( Men så ble den ødelagt... og da arvet jeg iphone... gadd ikke bruke penger på ny tlf akkurat.

Det er da forståelig. Hadde nok ikke giddet det selv heller ;)

Back
Topp