Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ingen problem. Dei kan lese metadata. Me hadde samme problem for ikkje så lenge sidan![]()
Ja de kan overraske noen gangerHan slår til innimellom![]()
Spennendehva kalte du det?
fdupes heitte det.Hvilket program brukte dere?
Men når eg tenkjer meg om, så ser det ut til å kun funke i linux. Har ein gubbe som kun brukar det. Kva slags operativsystem har du?Hvilket program brukte dere?
Farmor har windows.Men når eg tenkjer meg om, så ser det ut til å kun funke i linux. Har ein gubbe som kun brukar det. Kva slags operativsystem har du?
PcWorld anbefalte dette:Farmor har windows.
hahaha ;DDu kan prøve Anti-twin.com f.eks.
Den ble visst teste her nå nettopp![]()
Men når eg tenkjer meg om, så ser det ut til å kun funke i linux. Har ein gubbe som kun brukar det. Kva slags operativsystem har du?
Farmor har windows.
hehehe takk for tipsetPcWorld anbefalte dette:
http://www.portablefreeware.com/?id=1334
Men det fins sikkert maaange forskjellige som funkar braverdt å teste i alle fall
![]()
Datanerd han og?Aha.. mannen her hadde visst hørt om det. Han har brukt Linux en del før.
Datanerd han og?![]()
Hehe, kjekt dåSå absolutt!! Hehe
Og utdannet elektronikk ingeniør i tillegg da...huset er fullt av kabler o.l.![]()
Du er alltid morsomSyns du jeg er morsom nå?![]()
Mannen min er datanerd og jobber på TeknikkMagasinet.. Vi har huset fult av duppeditter og dingsebomserSå absolutt!! Hehe
Og utdannet elektronikk ingeniør i tillegg da...huset er fullt av kabler o.l.![]()
Hehe, kjekt dåhåper han er flink til å halde styr på dei då
![]()