Skravletråd :)

The shawshank redemption:D

Hm...det hørtes kjent ut.. er så sykt dårlig på å huske titler, så jeg må nok begynne å se før jeg evnt kjenner igjen :p
Takk for tips :)

Må minsta sovne snart. Vil bort til søstera mi og hjelpe hu med brudekjoleprøving! Hu fikk den i dag :D

Klø tilbake:P
Skal dere holde på hele helgen??

Det hjalp med en dusj :)
Skal holde på så mye vi kan. Mannen skal bort i morra ettermiddag og kveld på guttekveld, så da tenkte jeg at jeg skulle benytte sjansen til å se på noen stoler jeg skal trekke om for ei venninne ;)
På søndag skal jeg i ett års bursdag, men mannen skal være hjemme og mure.

Også må jeg bake kake inni alt sammen siden søstra mi er syk :o

Hvordan skal jeg få tid til alt? Hehe

Må minsta sovne snart. Vil bort til søstera mi og hjelpe hu med brudekjoleprøving! Hu fikk den i dag :D
Så spennende :D
Håper hun sovner snart:)

Det hjalp med en dusj :)
Skal holde på så mye vi kan. Mannen skal bort i morra ettermiddag og kveld på guttekveld, så da tenkte jeg at jeg skulle benytte sjansen til å se på noen stoler jeg skal trekke om for ei venninne ;)
På søndag skal jeg i ett års bursdag, men mannen skal være hjemme og mure.

Også må jeg bake kake inni alt sammen siden søstra mi er syk :o

Hvordan skal jeg få tid til alt? Hehe
Husk å puste litt innimellom:D

Hva gjør folk i kveld da? Her står kyllingen i ovnen og idol på tv :) blir vel snart en film

Hva gjør folk i kveld da? Her står kyllingen i ovnen og idol på tv :) blir vel snart en film
Tacoen fortært og idol står på. Ho første kan jo å synge, men eg forsto ikkje bæret av kva ho sang... Teksten altså... Er det berre meg?

Tacoen fortært og idol står på. Ho første kan jo å synge, men eg forsto ikkje bæret av kva ho sang... Teksten altså... Er det berre meg?

Fikk jeg med meg første? Var det ho fra særp? Hehe
Ble litt matlaging osv her se..

4??? oij oij... husker ikke når jeg så det sist..men det var vel rundt den tiden de kranglet om tvillingene ;)
Hun har fått en til med EJ! Krig igjen, seff... Hahaha! Hun skøyt han i hodet og han overlevde selvfølgelig.:D

Back
Topp