Skravletråd :)

Ja det hjelper seg her nå... men pga været har jeg ikke fått malt ennå :( Å vi venter fortsatt på deler til gressklipperen så gresset er rimelig høyt nå. :P Men det hjelper seg :P

Så bra at det hjelper da :)
Er ikke noe særlig å male i drittvær nei :p
Gresset blir der har jeg funnet ut...haha :D

Hvordan er været da jenter?
Her så det veldig bra ut helt til det begynte å hølje ned! Blåser og greier... Heldigvis 12 grader eller noe ute da:)

14 grader og masse vind!!! Heldigvis ikke noe regn her :)

Såååååå.... der smuldret den "fridagen" bort.. :P
Farmor ringte. Trenger hjelp til å rydde opp i bildene sine på laptopen :P

Er ikke det verste å gjøre det da ;)

Jeg hater vind! Regn, snø, kulde er ok men ikke vind.

Egentlig litt enig med deg der. Også kjennes det så mye kaldere ut enn det er!!! :(
Men nå prøver ihvertfall sola seg her :D

Hvordan er været da jenter?
Her så det veldig bra ut helt til det begynte å hølje ned! Blåser og greier... Heldigvis 12 grader eller noe ute da:)
Her er det sol, så voldsomt regn og vind, så sol, så på an igjen! Blir ikkje klok på dette været:p

Egentlig litt enig med deg der. Også kjennes det så mye kaldere ut enn det er!!! :(
Men nå prøver ihvertfall sola seg her :D
Sola prøvde seg i morges, men måtte gi tapt :p

Her er det sol, så voldsomt regn og vind, så sol, så på an igjen! Blir ikkje klok på dette været:p
Her trommer det på vinduene, så her er det bortover-regn. Tenkte meg entur på kjøpesenteret borti gata men... Blir jo så blaut!

Her trommer det på vinduene, så her er det bortover-regn. Tenkte meg entur på kjøpesenteret borti gata men... Blir jo så blaut!
Uff, kjedelig! Er det langt til kjøpesenteret då? du rekk ikkje å springe mellom bygene? :P

Uff, kjedelig! Er det langt til kjøpesenteret då? du rekk ikkje å springe mellom bygene? :P
Det er liksom nærbutikken, så ikke langt nei :) prøver bare finne på unnskyldning for å ikke dra, haha:p har jo paraply også.

Det er liksom nærbutikken, så ikke langt nei :) prøver bare finne på unnskyldning for å ikke dra, haha:p har jo paraply også.
Du har det veldig fint der du er no altså? :P
Er det noko du MÅ ha på butikken då? :)

Du har det veldig fint der du er no altså? :P
Er det noko du MÅ ha på butikken då? :)
Tenkte jeg MÅTTE ha meg bodybutter på bodyshop og den strekkmerkekremen (som jeg vet ikke funker btw, men godt å ha fordi) , for de er så gode :) nivea-kremen til gubben begynner å bli tom, hihi :) brukte de sist jeg var gravid.
Har det ikke så værst nei :p

Tenkte jeg MÅTTE ha meg bodybutter på bodyshop og den strekkmerkekremen (som jeg vet ikke funker btw, men godt å ha fordi) , for de er så gode :) nivea-kremen til gubben begynner å bli tom, hihi :) brukte de sist jeg var gravid.
Har det ikke så værst nei :p
Hehe, viss du MÅ ha det, så MÅ du jo ut i regnet. Eller du kan sitte og slappe av, og kanskje håpe på bedre vær:D

Hehe, viss du MÅ ha det, så MÅ du jo ut i regnet. Eller du kan sitte og slappe av, og kanskje håpe på bedre vær:D
Imorgen MÅ jeg innom jobb i byen for å kjøpe dåpsgave. Har bodyshop på senteret der også, så jeg kan faktisk vente til da, haha :D eller så kan jeg gå senere ikveld eller noe.
Ble fryktelig vanskelig dette :p what a dilemma!

Deilig med bortover regn :p
Her tror jeg bilen blåser vekk snart, så jeg må gå hjem etterpå... haha

Imorgen MÅ jeg innom jobb i byen for å kjøpe dåpsgave. Har bodyshop på senteret der også, så jeg kan faktisk vente til da, haha :D eller så kan jeg gå senere ikveld eller noe.
Ble fryktelig vanskelig dette :p what a dilemma!
Stakkars... Blir du enig med deg sjølv? :P

Back
Topp