17 grader???Her er det overskyet men heldigvis 17 grader![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
17 grader???Her er det overskyet men heldigvis 17 grader![]()
Ja det hjelper seg her nå... men pga været har jeg ikke fått malt ennåÅ vi venter fortsatt på deler til gressklipperen så gresset er rimelig høyt nå.
Men det hjelper seg
![]()
Hvordan er været da jenter?
Her så det veldig bra ut helt til det begynte å hølje ned! Blåser og greier... Heldigvis 12 grader eller noe ute da![]()
Såååååå.... der smuldret den "fridagen" bort..
Farmor ringte. Trenger hjelp til å rydde opp i bildene sine på laptopen![]()
Jeg hater vind! Regn, snø, kulde er ok men ikke vind.14 grader og masse vind!!! Heldigvis ikke noe regn her![]()
Jeg hater vind! Regn, snø, kulde er ok men ikke vind.
Det er jo greitt at det gikk den veienJada, han var blid da jeg tok farvel på SFO![]()
Her er det sol, så voldsomt regn og vind, så sol, så på an igjen! Blir ikkje klok på dette væretHvordan er været da jenter?
Her så det veldig bra ut helt til det begynte å hølje ned! Blåser og greier... Heldigvis 12 grader eller noe ute da![]()
Er ikkje det ein koselig jobb då?Såååååå.... der smuldret den "fridagen" bort..
Farmor ringte. Trenger hjelp til å rydde opp i bildene sine på laptopen![]()
Sola prøvde seg i morges, men måtte gi taptEgentlig litt enig med deg der. Også kjennes det så mye kaldere ut enn det er!!!
Men nå prøver ihvertfall sola seg her![]()
Her trommer det på vinduene, så her er det bortover-regn. Tenkte meg entur på kjøpesenteret borti gata men... Blir jo så blaut!Her er det sol, så voldsomt regn og vind, så sol, så på an igjen! Blir ikkje klok på dette været![]()
Uff, kjedelig! Er det langt til kjøpesenteret då? du rekk ikkje å springe mellom bygene?Her trommer det på vinduene, så her er det bortover-regn. Tenkte meg entur på kjøpesenteret borti gata men... Blir jo så blaut!
Det er liksom nærbutikken, så ikke langt neiUff, kjedelig! Er det langt til kjøpesenteret då? du rekk ikkje å springe mellom bygene?![]()
Du har det veldig fint der du er no altså?Det er liksom nærbutikken, så ikke langt neiprøver bare finne på unnskyldning for å ikke dra, haha
har jo paraply også.
Tenkte jeg MÅTTE ha meg bodybutter på bodyshop og den strekkmerkekremen (som jeg vet ikke funker btw, men godt å ha fordi) , for de er så godeDu har det veldig fint der du er no altså?
Er det noko du MÅ ha på butikken då?![]()
Hehe, viss du MÅ ha det, så MÅ du jo ut i regnet. Eller du kan sitte og slappe av, og kanskje håpe på bedre værTenkte jeg MÅTTE ha meg bodybutter på bodyshop og den strekkmerkekremen (som jeg vet ikke funker btw, men godt å ha fordi) , for de er så godenivea-kremen til gubben begynner å bli tom, hihi
brukte de sist jeg var gravid.
Har det ikke så værst nei![]()
Imorgen MÅ jeg innom jobb i byen for å kjøpe dåpsgave. Har bodyshop på senteret der også, så jeg kan faktisk vente til da, hahaHehe, viss du MÅ ha det, så MÅ du jo ut i regnet. Eller du kan sitte og slappe av, og kanskje håpe på bedre vær![]()
Her trommer det på vinduene, så her er det bortover-regn. Tenkte meg entur på kjøpesenteret borti gata men... Blir jo så blaut!
Så bilen blåser bort, men ikke du?Deilig med bortover regn
Her tror jeg bilen blåser vekk snart, så jeg må gå hjem etterpå... haha
Stakkars... Blir du enig med deg sjølv?Imorgen MÅ jeg innom jobb i byen for å kjøpe dåpsgave. Har bodyshop på senteret der også, så jeg kan faktisk vente til da, hahaeller så kan jeg gå senere ikveld eller noe.
Ble fryktelig vanskelig dettewhat a dilemma!