Skravletråd :)

Bra så lenge det varte da:p
Samme her...kort men godt;)
At det ikke går ann å komme seg i seng litt tidligere?!?:rolleyes:
Hahaha ja :p Min egen feil.. Jeg kan jo legge meg igjen nå da, men ei venninne trengte hjelp. Hu har operert og har ei lita på 6 mnd. Så jeg får bare trø til og kjøre opp å kose, mate og skifte bleier :p Uff. Så fælt liksom :p Kosemosebaby :D

Ja, helgen blir også hektisk, men vi får nok inn litt kos også. Har stor tro på at kjøkkenet blir bra!

Stort eller?
Hvor kjøper dere fra?
Jeg var med på å lage kjøkkeninnredninger da jeg var lærling, men husker ikke i farta hvem de samarbeider med nå :p

God morgen jenter... I dag har jeg tenkt å ikke gjøre NOEN ting.. Når har jeg løpt rundt som en hodeløs høne.. Holdt på å miste EL i alt stresset også :P Så i dag SKAL jeg sitte på sofaen å ikke gjøre NOE! annet enn å rydde ut og inn av oppvaskmaskinen :P

God morgen jenter... I dag har jeg tenkt å ikke gjøre NOEN ting.. Når har jeg løpt rundt som en hodeløs høne.. Holdt på å miste EL i alt stresset også :P Så i dag SKAL jeg sitte på sofaen å ikke gjøre NOE! annet enn å rydde ut og inn av oppvaskmaskinen :P
Det kan være mer enn nok noen ganger det. Du får se litt hodeløs såpe, sammen den hodeløse høna. I gode og onde dager begynner om ti minutter:p

Så deilig! Kos deg masse:D innebærer å ikkje gjere noko heller ikkje tv eller PC, eller blir du å sjå her utover dagen? :)

Back
Topp