Bra så lenge det varte daSov veldig godt.Bare for kort som vanlig
Du da?![]()
Samme her...kort men godt
At det ikke går ann å komme seg i seng litt tidligere?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra så lenge det varte daSov veldig godt.Bare for kort som vanlig
Du da?![]()
Hahaha jaBra så lenge det varte da
Samme her...kort men godt
At det ikke går ann å komme seg i seng litt tidligere?!?![]()
HahaJeg snakker for mye.... Så ikke alle som liker å se film med megDen MÅ være spennende for at jeg skal holde kjeft
![]()
Me tooI like! Hehe![]()
Innimellom jaHahada er du forstyrrende å se film med da
![]()
God morgen! Her er det helg hver dag, haha
Neida, deilig med fredag uansett.
Ja, helgen blir også hektisk, men vi får nok inn litt kos også. Har stor tro på at kjøkkenet blir bra!
Jeg hater virkelig å se film alene, jeg
Har jo ingen å diskutere med![]()
Jeg snakker for mye.... Så ikke alle som liker å se film med megDen MÅ være spennende for at jeg skal holde kjeft
![]()
Kose deg med jobbGod morgen
Endelig (jobbe)helg!!!![]()
Hatt en fin start på dagen?God morgen![]()
Høres skikkelig bra ut! Her blir det starten på oppussing i helgen. Bah...God morgen
Endelig (jobbe)helg!!!![]()
Øvereng interiør. Blir hvitt kjøkken. Uten tvil.Stort eller?
Hvor kjøper dere fra?
Jeg var med på å lage kjøkkeninnredninger da jeg var lærling, men husker ikke i farta hvem de samarbeider med nå![]()
Det kan være mer enn nok noen ganger det. Du får se litt hodeløs såpe, sammen den hodeløse høna. I gode og onde dager begynner om ti minutterGod morgen jenter... I dag har jeg tenkt å ikke gjøre NOEN ting.. Når har jeg løpt rundt som en hodeløs høne.. Holdt på å miste EL i alt stresset ogsåSå i dag SKAL jeg sitte på sofaen å ikke gjøre NOE! annet enn å rydde ut og inn av oppvaskmaskinen
![]()
Så deilig! Kos deg masseGod morgen jenter... I dag har jeg tenkt å ikke gjøre NOEN ting.. Når har jeg løpt rundt som en hodeløs høne.. Holdt på å miste EL i alt stresset ogsåSå i dag SKAL jeg sitte på sofaen å ikke gjøre NOE! annet enn å rydde ut og inn av oppvaskmaskinen
![]()
oooohhh.... det er det lenge siden jeg har sett..Det kan være mer enn nok noen ganger det. Du får se litt hodeløs såpe, sammen den hodeløse høna. I gode og onde dager begynner om ti minutter![]()