>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Lenge siden jeg så de daFinn ut hva de heter da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lenge siden jeg så de daFinn ut hva de heter da![]()
Lenge siden jeg så de daHar hatt fast rutine med ei venninne om skrekkfilm kvelder. Men hu ser så mye tror ikke det nytter å spørre hu heller lengre
![]()
![]()
Er nok stor sjanse for det vil jeg troKan jo hende jeg har sett de og da. ..ikke godt og si![]()
Alltid ♡Har dere savnet meg?
Er nok stor sjanse for det vil jeg troHaha
Hahaha. GoodyHm...nå lurte jeg ham til å sette på meat train og...
Jaja, godt det er fredag i morgen![]()
Hehe, nei ikke så mye grøss her nei. Men litt sånn psykisk spill da
Æsj! Dere er kjedelige da, hahaSyns ikke det var noe grøss med den rett og slett.Kjente det ikke i lillefingerem en gang
Men nå en tissepause, en røyk og lufte hunden. Så prøver jeg The midnight meat train.
![]()
Hahaha. GoodyMange kjente fjes i den da
![]()
Ja, gjør det! Så kan jeg få se hvor tøff jeg erFinn ut hva de heter da![]()
Æsj! Dere er kjedelige da, hahajeg er tydeligvis ei skikkelig pingle! Syns Fritt Vilt filmene er forferdelige
![]()
Det er en amerikansk serie. Ei som har ett forhold til presidenten også er hun en sånn fixer. Får problemer til folk å forsvinne. Om du er uheldig å dreper noen å såntHva slags serie er det da?
Anser meg selv som å være pyse altså, men tror jeg lo meg gjennom Fritt Vilt faktiskÆsj! Dere er kjedelige da, hahajeg er tydeligvis ei skikkelig pingle! Syns Fritt Vilt filmene er forferdelige
![]()
Det er en amerikansk serie. Ei som har ett forhold til presidenten også er hun en sånn fixer. Får problemer til folk å forsvinne. Om du er uheldig å dreper noen å såntsynes ikke den er så dum. Men nå har jeg tatt igjen USA, så må vente på episodene.
Tenkte å prøve Person of Interest.
Zombie er kult og klovner har jeg ikke noe spesielt forhold til. Så i "skrekkfilm" sjangeren er vi helt forskjelligAnser meg selv som å være pyse altså, men tror jeg lo meg gjennom Fritt Vilt faktiskJeg er livredd de fleste som har zombier, klovner og når de handler om folk på mentalsykehus. De freaker meg ut
![]()
Men du kan ikke holde på å grave med den arma der!Kanskje noe å teste ja. Må bli ferdig med gravinga først tror jeg...
Zombie er kult og klovner har jeg ikke noe spesielt forhold til. Så i "skrekkfilm" sjangeren er vi helt forskjellig![]()