Skravletråd :)

Finn ut hva de heter da :D
Lenge siden jeg så de da :p Har hatt fast rutine med ei venninne om skrekkfilm kvelder. Men hu ser så mye tror ikke det nytter å spørre hu heller lengre :o :p

Lenge siden jeg så de da :p Har hatt fast rutine med ei venninne om skrekkfilm kvelder. Men hu ser så mye tror ikke det nytter å spørre hu heller lengre :o :p

Kan jo hende jeg har sett de og da. ..ikke godt og si :p

Hehe, nei ikke så mye grøss her nei. Men litt sånn psykisk spill da
Syns ikke det var noe grøss med den rett og slett. :p Kjente det ikke i lillefingerem en gang :D Men nå en tissepause, en røyk og lufte hunden. Så prøver jeg The midnight meat train. :p
Æsj! Dere er kjedelige da, haha:D jeg er tydeligvis ei skikkelig pingle! Syns Fritt Vilt filmene er forferdelige :p

Hahaha. Goody :p Mange kjente fjes i den da :D

Det er sant. Nettopp satt den på, men det ser litt kjent ut. Mulig jeg har sett den før og...haha.
Da kan jeg kanskje legge meg snart :p

Æsj! Dere er kjedelige da, haha:D jeg er tydeligvis ei skikkelig pingle! Syns Fritt Vilt filmene er forferdelige :p

Lenge siden jeg har sett dem, men syntes de var litt teite om jeg husker rett :p

Hva slags serie er det da?
Det er en amerikansk serie. Ei som har ett forhold til presidenten også er hun en sånn fixer. Får problemer til folk å forsvinne. Om du er uheldig å dreper noen å sånt :) synes ikke den er så dum. Men nå har jeg tatt igjen USA, så må vente på episodene.

Tenkte å prøve Person of Interest.

Anser meg selv som å være pyse altså, men tror jeg lo meg gjennom Fritt Vilt faktisk :p Jeg er livredd de fleste som har zombier, klovner og når de handler om folk på mentalsykehus. De freaker meg ut :p

Det er en amerikansk serie. Ei som har ett forhold til presidenten også er hun en sånn fixer. Får problemer til folk å forsvinne. Om du er uheldig å dreper noen å sånt :) synes ikke den er så dum. Men nå har jeg tatt igjen USA, så må vente på episodene.

Tenkte å prøve Person of Interest.

Kanskje noe å teste ja. Må bli ferdig med gravinga først tror jeg...

Anser meg selv som å være pyse altså, men tror jeg lo meg gjennom Fritt Vilt faktisk :p Jeg er livredd de fleste som har zombier, klovner og når de handler om folk på mentalsykehus. De freaker meg ut :p
Zombie er kult og klovner har jeg ikke noe spesielt forhold til. Så i "skrekkfilm" sjangeren er vi helt forskjellig:p

Zombie er kult og klovner har jeg ikke noe spesielt forhold til. Så i "skrekkfilm" sjangeren er vi helt forskjellig:p

Klovner er bare rare.. haha :D begynner å bli litt lei zombier da, men enige at de er kule ;)

Back
Topp