Skravletråd :)

Hva gjør dere i kveld da folkens?
Her har det gått i ett hver dag i en ukes tid, så i kveld sitter jeg bare henslengt på sofaen mens mannen er ute og murer :D
Får litt dårlig samvittighet, men jeg skal jo jobbe til lørdag mens han er på fest så da jevner det seg vel litt ut? :)
Sitt inne med god samvittighet du;)
Her er det kollaps i sofa:p ingen planer, tror jeg blir her..

Trur ikkje eg kunne ha meldt meg på MasterChef:P

Kan ikke ha superlange negler på jobb jeg heller:p så de går bare såvidt på utsiden av fingeren...med fransk manikyr fordi jeg synes det er sååå fint:D

Krysser alt jeg har for at det ikke kommer tilbake, ja:) stakkars lille vennen hadde det vondt:rolleyes:

Aner ikke hvordan det ser ut :p haha
Men med en langefinger som er for kort, ville jo alle lagt merke til den stumpete fingeren min uansett :p

Nei, det hørtes ikke ut som han hadde det noe godt :( krysser alt med det ;)

Hva gjør dere i kveld da folkens?
Her har det gått i ett hver dag i en ukes tid, så i kveld sitter jeg bare henslengt på sofaen mens mannen er ute og murer :D
Får litt dårlig samvittighet, men jeg skal jo jobbe til lørdag mens han er på fest så da jevner det seg vel litt ut? :)
Satte på Would you rather. Og sitter å nyser i ett :p Og snufser. Forkjølelse - I welcome u :p

Satte på Would you rather. Og sitter å nyser i ett :p Og snufser. Forkjølelse - I welcome u :p

Tenkte jeg skulle sette på den jeg og :) virker den bra?
Forkjølelser er da aldri velkomne... :p

Tenkte jeg skulle sette på den jeg og :) virker den bra?
Forkjølelser er da aldri velkomne... :p
De første 20 minuttene er noe dramaaktige for min del, men regner med filmen snart settes i gang skikkelig :)

Haha. Nei egentlig ikke. Menmen :p

Back
Topp