Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
God kveld![]()
God tidlig kveld til deg og
Hva står på planen?
Håper formen er bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld![]()
På planen står det ikke annet enn å vaske klærGod tidlig kveld til deg og
Hva står på planen?
Håper formen er bedre![]()
På planen står det ikke annet enn å vaske klærMann og barn er på fotballkamp, jeg fikk ikke bli med pga de hersens ørene som ikke blir bedre. Halsen er bedre da heldigvis.!
Skal seie frå. Tenkte å sjå den i kveldAha...har ikke sett den
Si ifra om jeg burde!
God kveld til deg ogGod kveld![]()
Ja, sesongens to siste kamperSå bra noe er bedre ihverfall da
Skal de spille kamp eller?
Det har de gjort i alle kamper hittil i sesongen, men ikke sikkert de gjørdet i dag fordet. Er noen på det laget som hadde trengt å tape litt daHåper de vinner da![]()
Kan bli litt for mye av det gode innimellom og kanskjeDet har de gjort i alle kamper hittil i sesongen, men ikke sikkert de gjørdet i dag fordet. Er noen på det laget som hadde trengt å tape litt da![]()
Er noen som gråter om de taperKan bli litt for mye av det gode innimellom og kanskjehehe
Jeg har aget vaffelrøre til poden kommer fra kamp, han var så sliten i dag så da lovet jeg vaffler til han kom hjemHva gjør dere i kveld da folkens?
Her har det gått i ett hver dag i en ukes tid, så i kveld sitter jeg bare henslengt på sofaen mens mannen er ute og murer
Får litt dårlig samvittighet, men jeg skal jo jobbe til lørdag mens han er på fest så da jevner det seg vel litt ut?![]()
Er noen som gråter om de taper![]()
Jeg har aget vaffelrøre til poden kommer fra kamp, han var så sliten i dag så da lovet jeg vaffler til han kom hjem
Ja jeg synes det i grunn. Poden blir helt forundret over at noen kan gråte fordi man taperHehe, det er jo ikke noe gøy. Men kanskje greit å bli vant med å tape innimellom og![]()
Ja jeg synes det i grunn. Poden blir helt forundret over at noen kan gråte fordi man taperDe tapte nemlig to kamper i en cup for noen uker siden..
Hørtes jo innmari vondt ut???Har ikke skjedd så mye egentlig. Bare en irritert scene som ligger og gnir seg på albueleddet![]()
Kan ikke ha superlange negler på jobb jeg hellerPasser seg vel egentlig dårlig med lange fine negler i jobben min da, også ser jeg for meg det ville sett rart ut på langemann som er 2 cm kortere
Så bra han er frisk
Får håpe det holder seg unna, og ikke kommer tilbake igjen da![]()
God kveldGod kveld![]()
Kos degSkal seie frå. Tenkte å sjå den i kveld![]()