Skravletråd :)

God tidlig kveld til deg og:)
Hva står på planen?

Håper formen er bedre ;)
På planen står det ikke annet enn å vaske klær;) Mann og barn er på fotballkamp, jeg fikk ikke bli med pga de hersens ørene som ikke blir bedre. Halsen er bedre da heldigvis.!

På planen står det ikke annet enn å vaske klær;) Mann og barn er på fotballkamp, jeg fikk ikke bli med pga de hersens ørene som ikke blir bedre. Halsen er bedre da heldigvis.!

Så bra noe er bedre ihverfall da :)
Skal de spille kamp eller?

Det har de gjort i alle kamper hittil i sesongen, men ikke sikkert de gjørdet i dag fordet. Er noen på det laget som hadde trengt å tape litt da;)
Kan bli litt for mye av det gode innimellom og kanskje ;) hehe

Hva gjør dere i kveld da folkens?
Her har det gått i ett hver dag i en ukes tid, så i kveld sitter jeg bare henslengt på sofaen mens mannen er ute og murer :D
Får litt dårlig samvittighet, men jeg skal jo jobbe til lørdag mens han er på fest så da jevner det seg vel litt ut? :)

Hva gjør dere i kveld da folkens?
Her har det gått i ett hver dag i en ukes tid, så i kveld sitter jeg bare henslengt på sofaen mens mannen er ute og murer :D
Får litt dårlig samvittighet, men jeg skal jo jobbe til lørdag mens han er på fest så da jevner det seg vel litt ut? :)
Jeg har aget vaffelrøre til poden kommer fra kamp, han var så sliten i dag så da lovet jeg vaffler til han kom hjem

Jeg har aget vaffelrøre til poden kommer fra kamp, han var så sliten i dag så da lovet jeg vaffler til han kom hjem

Det hørtes godt ut :)
Blir nok fornøyd da kan jeg tenke meg

Ja jeg synes det i grunn. Poden blir helt forundret over at noen kan gråte fordi man taper;) De tapte nemlig to kamper i en cup for noen uker siden..

Hehe. Bra noen har skjønt det da :)
De samme kan jo ikke vinne hver gang heller.

Passer seg vel egentlig dårlig med lange fine negler i jobben min da, også ser jeg for meg det ville sett rart ut på langemann som er 2 cm kortere :p

Så bra han er frisk :)
Får håpe det holder seg unna, og ikke kommer tilbake igjen da ;)
Kan ikke ha superlange negler på jobb jeg heller:p så de går bare såvidt på utsiden av fingeren...med fransk manikyr fordi jeg synes det er sååå fint:D

Krysser alt jeg har for at det ikke kommer tilbake, ja:) stakkars lille vennen hadde det vondt:rolleyes:

Back
Topp