Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
No er det vel god ettermiddag?![]()
Det er det vel egentlig ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No er det vel god ettermiddag?![]()
Hehe ja. Ikkje lenge til det hellerDet er det vel egentlig jaså kommer kvelden kl 18
![]()
Det er vel egentlig det. Men jeg sovna på sofaen... Skal jeg da si at jeg lå å sov på sofaen til langt på ettermiddag?No er det vel god ettermiddag?![]()
Har du sett Would you rather? Eller Midnight Meat train?Sett ferdig alle Saw filmene. Noen lignende de å anbefale?De var ikke så skumle at jeg sleit med nattesøvnen. Og det i seg selv er imponerende
Så kunne godt tenkt meg de hadde laga flere av de jeg
![]()
Det tror jeg ikke. Må sjekkes oppHar du sett Would you rather? Eller Midnight Meat train?
Ja, det må du. Jeg synes de var litt ekle da. Men har blitt skikkelig pingle etter jeg fikk barnDet tror jeg ikke. Må sjekkes opp![]()
Jeg er pingle selv altså, men Saw var liksom ikke så ekkel som for eksempel ... zombie filmer og klovnerJa, det må du. Jeg synes de var litt ekle da. Men har blitt skikkelig pingle etter jeg fikk barn![]()
Ingen av delene i disse daJeg er pingle selv altså, men Saw var liksom ikke så ekkel som for eksempel ... zombie filmer og klovnerHahaha.
Snek meg til å se IT når jeg var 6 år ca. Har eldre søskenIngen av delene i disse daikke helt skjønt det der med klovner jeg. Men jeg ser jo greia med en klovn som går rundt og dreper og sånt da. Ikke hyggelig!
Hehe ja. Ikkje lenge til det heller![]()
HahaSnek meg til å se IT når jeg var 6 år ca. Har eldre søskenDet skapte MYE mareritt
![]()
Du kan jo i prinsippet detDet er vel egentlig det. Men jeg sovna på sofaen... Skal jeg da si at jeg lå å sov på sofaen til langt på ettermiddag?![]()
Kva er IT?Snek meg til å se IT når jeg var 6 år ca. Har eldre søskenDet skapte MYE mareritt
![]()
Høres jo ikke helt bra ut det daDu kan jo i prinsippet det![]()
Heter vel e.t. hahaKva er IT?
Då kan du slappe av med god samvittigheitHøres jo ikke helt bra ut det daføler meg bare sååååå lat og doven for tida. Men i neste uke begynner flyttinga for fullt, så må jo slappe av mens jeg kan
![]()
Stakkars gubben som jobber, gjør skole, trener og styrer. Ikke rart han legger seg kl21Då kan du slappe av med god samvittigheit![]()
Han er flink no, og du er flink og føderStakkars gubben som jobber, gjør skole, trener og styrer. Ikke rart han legger seg kl21
Men han slipper å føde da![]()
Må si meg enig derHan er flink no, og du er flink og fødergrei deal det
![]()