Skravletråd :)

No er det vel god ettermiddag? :p
Det er vel egentlig det. Men jeg sovna på sofaen... Skal jeg da si at jeg lå å sov på sofaen til langt på ettermiddag? :p

Sett ferdig alle Saw filmene. Noen lignende de å anbefale? :) De var ikke så skumle at jeg sleit med nattesøvnen. Og det i seg selv er imponerende :p Så kunne godt tenkt meg de hadde laga flere av de jeg :p

Sett ferdig alle Saw filmene. Noen lignende de å anbefale? :) De var ikke så skumle at jeg sleit med nattesøvnen. Og det i seg selv er imponerende :p Så kunne godt tenkt meg de hadde laga flere av de jeg :p
Har du sett Would you rather? Eller Midnight Meat train?

Jeg er pingle selv altså, men Saw var liksom ikke så ekkel som for eksempel ... zombie filmer og klovner :P Hahaha.
Ingen av delene i disse da :D ikke helt skjønt det der med klovner jeg. Men jeg ser jo greia med en klovn som går rundt og dreper og sånt da. Ikke hyggelig!

Snek meg til å se IT når jeg var 6 år ca. Har eldre søsken :P Det skapte MYE mareritt :P
Haha:) husker jeg syntes den var så trist! Ingen mareritt men, husker spesielt det lyset.

Du kan jo i prinsippet det:p
Høres jo ikke helt bra ut det da :p føler meg bare sååååå lat og doven for tida. Men i neste uke begynner flyttinga for fullt, så må jo slappe av mens jeg kan :D

Høres jo ikke helt bra ut det da :p føler meg bare sååååå lat og doven for tida. Men i neste uke begynner flyttinga for fullt, så må jo slappe av mens jeg kan :D
Då kan du slappe av med god samvittigheit:D

Då kan du slappe av med god samvittigheit:D
Stakkars gubben som jobber, gjør skole, trener og styrer. Ikke rart han legger seg kl21:D
Men han slipper å føde da :p

Back
Topp