Skravletråd :)

Kommer an på om jeg blir gravid eller ikke, for da blir det jo litt pause. Men om jeg følger og klarer alle graderinger, så har jeg 3 striper sommeren 2015 og svart belte sommeren 2016. :)

Håper jo at jeg blir gravid da selvfølgelig :D
Gravid og gradering går vel godt ilag? ;)

Takk og i like måte når du kommer då langt.

Sånn btw. De 40 minutta jeg var hos fysio kjennes GODT! :o Og jeg gjorde ikke mye da en gang :p

Går over etterhvert ;) blir nok bedre for hver gang :)
Fikk ikke fysio før etter flere uker jeg, og måtte be om det. Misunner deg :p

Gravid og gradering går vel godt ilag? ;)

Nja, vil ikke tro det siden vi har kasteteknikker og frikamp :p
Passer ganske dårlig med en gravid mage føler jeg ;) hehe

Går over etterhvert ;) blir nok bedre for hver gang :)
Fikk ikke fysio før etter flere uker jeg, og måtte be om det. Misunner deg :p
Såpass ja. :(
Nei første legen på sykehuset sa jeg ikke trengte fysio. At det gikk seg til selv, men på siste kontroll hadde jeg ny lege og han skrev ut henvisning uten at jeg spurte :)
Blir nok det. Du har nok helt rett. Har vel brukt muskler jeg ikke har brukt på lenge. Også må det vel vennes til med plata og skruene også tenker jeg. Men skal på trening der i morgen også :) Så blir spennende å se hva da jeg skal bruke :)

Såpass ja. :(
Nei første legen på sykehuset sa jeg ikke trengte fysio. At det gikk seg til selv, men på siste kontroll hadde jeg ny lege og han skrev ut henvisning uten at jeg spurte :)
Blir nok det. Du har nok helt rett. Har vel brukt muskler jeg ikke har brukt på lenge. Også må det vel vennes til med plata og skruene også tenker jeg. Men skal på trening der i morgen også :) Så blir spennende å se hva da jeg skal bruke :)

de var ikke noe flinke til å informere meg :(

Er en del tilvenning med plata ja, og håper du slipper problener med den senere ;)
Er nok en del ubrukte muskler også ja ;)
Hva trente du i dag da?

Hehe, ja kanskje greitt å vere litt forsiktig :P

Tror nok det. Men har planer im å trene det jeg orker og kan selv om jeg blir gravid da.
Men om jeg blir gravid i denne pp vil ene gradering evnt bli som høygravid, og det høres ikke lurest ut syns jeg :p

de var ikke noe flinke til å informere meg :(

Er en del tilvenning med plata ja, og håper du slipper problener med den senere ;)
Er nok en del ubrukte muskler også ja ;)
Hva trente du i dag da?
Ikke noe særlig. Hu ville først se hvordan jeg lå ann. Så ble balansebrett. Se hvordan jeg gikk. Stå på en fot. Bøye inn og ut og sider. Litt forskjellige øvelser for å sikkert se hvordan vi skal begynne å trene. :) Satser på det går bra. Om ikke fikk jeg fjerne de om ett år. Var du som ikke fikk fjerne de og kjente skrua eller så den på utsiden helst? Dårlig å ikke informere skikkelig uansett. :(

Tror nok det. Men har planer im å trene det jeg orker og kan selv om jeg blir gravid da.
Men om jeg blir gravid i denne pp vil ene gradering evnt bli som høygravid, og det høres ikke lurest ut syns jeg :p
Kanskje ikkje, med mindre du vil sette i gong fødsel :-)

Ikke noe særlig. Hu ville først se hvordan jeg lå ann. Så ble balansebrett. Se hvordan jeg gikk. Stå på en fot. Bøye inn og ut og sider. Litt forskjellige øvelser for å sikkert se hvordan vi skal begynne å trene. :) Satser på det går bra. Om ikke fikk jeg fjerne de om ett år. Var du som ikke fikk fjerne de og kjente skrua eller så den på utsiden helst? Dårlig å ikke informere skikkelig uansett. :(

Du får gi oppdateringer underveis da ;) spennende å se fremgangen :)

Både kjenner og ser den jeg :( i dag har jeg vondt igjen, men føler liksom at jeg maser om jeg ringer legen. Har lyst til å fjerne de :p

De syns vel ikke jeg er plaget nok da vel..vet jo ikke hvordan jeg skal gjøre meg mer plaget...hehe. har ganske høy smerteterskel, og gikk jo faktisk på foten et døgn før jeg dro til legen da jeg knakk den..haha

Kanskje ikkje, med mindre du vil sette i gong fødsel :-)

Får se hvordan det går. Det kan jo hende de er snille med meg. Har jo tross alt gradert med bristet ribbein tidligere, og da slapp jeg frikamp og kast :)

Kan jo hende jeg blir såpass dårlig at jeg ikke orker å trene og da :p

Får se hvordan det går. Det kan jo hende de er snille med meg. Har jo tross alt gradert med bristet ribbein tidligere, og da slapp jeg frikamp og kast :)

Kan jo hende jeg blir såpass dårlig at jeg ikke orker å trene og da :p
Det er vel aldri godt å vite. Men uansett så er det jo verdt å bli gravid! :-)

Graderinga kan du vel ta igjen når som helst ? :)

Har mulighet 2 ganger i året. Jeg gikk jo 10 år uten å gradere, så jeg skal nok klare å stå over et par til :D

Back
Topp