Og trist...Mørkt og kaldt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og trist...Mørkt og kaldt...
Is og kanelsnurr, er vel fornøgd då?Jepp, hadde time kl 11
Ante ikke hva det kunne være, men fikk henvisning videre til øre, nese, hals
Lillegutt har spist en is og en kanelsnurr nåhurra!!
Hvorfor ikke fløteis??Flott du fikk henvisning. Saftis og ikke fløteis! Husk det... Fint at du oppdaterer meg. Når får du to
Kne til ØNH?
Æsj da...dumme bil!!Ja, nå har det blitt det. Tiden flyr. Viking måtte hente oss i dag også, of bilen har fått nytt batteri of virker heldigvis igjen. Det var så ødelagt at det ikke ville ta imot strøm fra dynamoen og det funket ikke med startkabler engang....
Nei, de skulle ringe meg om når jeg har fått timeSupert! De har nok noen bedre svar. Du skal dit i dag?
Her blir det kyllinggryteTitter innom
Mellomste har bestilt pita til middag idag.....hva skal dere ha??
Er du ikke enig, kanskje?Haha![]()
Fløteis kan "slime" seg mer enn saftis og han får jo is bare for at hevelse og mandler skal bli dempet, ikke for kose segHvorfor ikke fløteis??
Aner ikke når jeg får time, de ringer nok i ettermiddag eller i morgen
Oppdaterer selvfølgelig![]()
Ja, heldigvis at det ikke strakk ut til i morgen....Æsj da...dumme bil!!
Godt dere har fått fikset den!
Litt for kosen og tenkjer egFløteis kan "slime" seg mer enn saftis og han får jo is bare for at hevelse og mandler skal bli dempet, ikke for kose seg![]()
Oi, utrolig dårlig svar! Jeg hadde purret!Nei, de skulle ringe meg om når jeg har fått time![]()
Hva mer har dere til pita? Rams opp alt...Titter innom
Mellomste har bestilt pita til middag idag.....hva skal dere ha??
Niks, ikke derfor legen ber en unge spise is. Det er kun pga hevelser... Men ungen koser seg nok, det er klartLitt for kosen og tenkjer eg![]()
Niks, ikke derfor legen ber en unge spise is. Det er kun pga hevelser... Men ungen koser seg nok, det er klart![]()
Mmm...så godtHer blir det kyllinggryte![]()
Veldig enigEr du ikke enig, kanskje?
Det er jo logiskFløteis kan "slime" seg mer enn saftis og han får jo is bare for at hevelse og mandler skal bli dempet, ikke for kose seg![]()
Ja, man er jo så avhengig av denne tingen ogsåJa, heldigvis at det ikke strakk ut til i morgen....
Skal purre om jeg ikke hører noe før kl 15Oi, utrolig dårlig svar! Jeg hadde purret!