Uff...altfor tidligJa! Narvik... Men den er borte i byen da, kun på fjellet nå.
Litt tidlig, september liksom. Rart å se alle bilene med snø på taket. Var jo nettopp sommer jo!
Men sånn er det vel når man bor langt nord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff...altfor tidligJa! Narvik... Men den er borte i byen da, kun på fjellet nå.
Litt tidlig, september liksom. Rart å se alle bilene med snø på taket. Var jo nettopp sommer jo!
Mørkt og kaldt...Uff...altfor tidlig
Men sånn er det vel når man bor langt nord![]()
Nei, det er hjerteskjærende når de plagesJo, for all del! Håper bare vi finner ut av hva det er. Barna våre skal ikke ha vondt.
Hadde time kl 11Eller henvisning videre... Når har du time?
Makan så flink!!Vaska kjøkkenet før jeg går til fysio. Digg![]()
Håper virkelig jeg også!!Brrr.. Håper minusgradene venter litt før det kommer til østlandet.
Masse god bedringNoen som har gode råd mot forkjølelse og øreverk? Jeg blir sprø snart
Flott du fikk henvisning. Saftis og ikke fløteis! Husk det... Fint at du oppdaterer meg. Når får du toNei, det er hjerteskjærende når de plages
Legen ante ikke hva det kunne være... Han så veldig store mandler, men ante ikke om det hadde noen sammenheng.. fikk henvisning videre til øre, nese, hals
Så skulle bare se det ann og spise is![]()
HalloHoly crap.. meg og de travle helgene mine!!
hvordan går det jenter.. hatt en fin helg?
Ja, nå har det blitt det. Tiden flyr. Viking måtte hente oss i dag også, of bilen har fått nytt batteri of virker heldigvis igjen. Det var så ødelagt at det ikke ville ta imot strøm fra dynamoen og det funket ikke med startkabler engang....Eller god dag
Nå må vi ikke gå i surr!
Jepp, hadde time kl 11Fått snakket med lege enda?
Supert! De har nok noen bedre svar. Du skal dit i dag?Hadde time kl 11
Og fikk henvisning videre til øre, nese, hals![]()
Fysj da!!Trøndelag her og måtte tine av bilen før jeg kunne kjøre poden i barnehagen i morges.....![]()
HahaJogge er slitsomt, du vet det eller?
Den ble skippa rett og slett! Blir vel forhåpentligvis litt høst før vinteren. Men synes egentlig det er litt koselig også dabestandig deilig å komme inn.
Så bra hun var fornøydSånn da var min 1 time hos fysio unnagjort. Sliten nå. Måtte gjennom en haug med øvelser så hu fikk se selv hvordan det lå ann. Men hu skrøt masse og sa dette skulle bli brs og jeg hadde vært flink. Så imorgen begynner treninga![]()
Og god ettermiddagGod dag![]()
Lunsj?!hva blir det til lunsj jenter??
Her er det hjemmelaget grønnsaksuppe.
Nei, det er hjerteskjærende når de plages
Legen ante ikke hva det kunne være... Han så veldig store mandler, men ante ikke om det hadde noen sammenheng.. fikk henvisning videre til øre, nese, hals
Så skulle bare se det ann og spise is![]()