Skravletråd :)

Jo, for all del! Håper bare vi finner ut av hva det er. Barna våre skal ikke ha vondt.
Nei, det er hjerteskjærende når de plages:(
Legen ante ikke hva det kunne være... Han så veldig store mandler, men ante ikke om det hadde noen sammenheng.. fikk henvisning videre til øre, nese, hals:)
Så skulle bare se det ann og spise is:p

Legen ante ikke hva det kunne være... Han så veldig store mandler, men ante ikke om det hadde noen sammenheng.. fikk henvisning videre til øre, nese, hals:)
Flott du fikk henvisning. Saftis og ikke fløteis! Husk det... Fint at du oppdaterer meg. Når får du to
Kne til ØNH?

Eller god dag:p
Nå må vi ikke gå i surr!
Ja, nå har det blitt det. Tiden flyr. Viking måtte hente oss i dag også, of bilen har fått nytt batteri of virker heldigvis igjen. Det var så ødelagt at det ikke ville ta imot strøm fra dynamoen og det funket ikke med startkabler engang....

Den ble skippa rett og slett! Blir vel forhåpentligvis litt høst før vinteren. Men synes egentlig det er litt koselig også da :) bestandig deilig å komme inn.

Det er sant. Også kan man fyre i peisen :)

Sånn da var min 1 time hos fysio unnagjort. Sliten nå. Måtte gjennom en haug med øvelser så hu fikk se selv hvordan det lå ann. Men hu skrøt masse og sa dette skulle bli brs og jeg hadde vært flink. Så imorgen begynner treninga :D
Så bra hun var fornøyd:D

Bra dere fikk henvisning da ;)
Var vel kanskje en som ble fornøyd med at han får spise is? ;)

Back
Topp