Skravletråd :)

Sånn da var min 1 time hos fysio unnagjort. Sliten nå. Måtte gjennom en haug med øvelser så hu fikk se selv hvordan det lå ann. Men hu skrøt masse og sa dette skulle bli brs og jeg hadde vært flink. Så imorgen begynner treninga :D

Sånn da var min 1 time hos fysio unnagjort. Sliten nå. Måtte gjennom en haug med øvelser så hu fikk se selv hvordan det lå ann. Men hu skrøt masse og sa dette skulle bli brs og jeg hadde vært flink. Så imorgen begynner treninga :D
Jeg blir helt død etter fysiotime. Skal dit i morgen og på fredag. Lykke til med treningen.

Håper du kommer deg raskt da! Er gipsen av?
Hadde aldri gips. :) Jeg har leiden mutasjon og får raskt blodpropp. Så gips fikk jeg ikke ;) Takk. Virka på fysioen som hu trodde dette skulle gå raskt og fint :D Men ble kvitt krykkene for ett par uker siden :)

Hadde aldri gips. :) Jeg har leiden mutasjon og får raskt blodpropp. Så gips fikk jeg ikke ;) Takk. Virka på fysioen som hu trodde dette skulle gå raskt og fint :D Men ble kvitt krykkene for ett par uker siden :)
Aha, ok! Så bra hun har trua! Det har jeg også. :d

veldig deilig! nå mangler jeg bare onkel med motorsagen for å få vekk litt døde trær :)

Det blir nok deilig kan jeg tenke meg ja :) døde trær er ikke noe fine :p

Hm..kom i snakk om motorsag på jobb, og sjefen påstår at det er like naturlig for venstrehendte å holde en som for høyrehendte.
Lurer på hvordan en høyrehendt person kan påstå det ? Haha :)

Hvor ble det av høsten liksom? Hehe;)
Den ble skippa rett og slett! Blir vel forhåpentligvis litt høst før vinteren. Men synes egentlig det er litt koselig også da :) bestandig deilig å komme inn.

Back
Topp