Øre-nese-hals henger jo veldig sammen. Skyller du nesa med saltvann noen ganger pr dag?Klarer meg stort sett uten pencilin, håper det denne gangen også. En ukes tid sånn ca.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Øre-nese-hals henger jo veldig sammen. Skyller du nesa med saltvann noen ganger pr dag?Klarer meg stort sett uten pencilin, håper det denne gangen også. En ukes tid sånn ca.
Superflink!Enig med huleboer her
Men det vil jo da si at du er ekstra flink da.. hehe![]()
Krysser fingrene!Tror ikke det har vært det nei, håper det venter til november før det blir det også
veldig deilig! nå mangler jeg bare onkel med motorsagen for å få vekk litt døde trærFått gjort en del da
Kjekt med hjelp da![]()
Jeg blir helt død etter fysiotime. Skal dit i morgen og på fredag. Lykke til med treningen.Sånn da var min 1 time hos fysio unnagjort. Sliten nå. Måtte gjennom en haug med øvelser så hu fikk se selv hvordan det lå ann. Men hu skrøt masse og sa dette skulle bli brs og jeg hadde vært flink. Så imorgen begynner treninga![]()
Tusen takkJeg blir helt død etter fysiotime. Skal dit i morgen og på fredag. Lykke til med treningen.
Håper du kommer deg raskt da! Er gipsen av?Tusen takkJa kjenner det godt. Ikke vant med sånne øvelser på foten
Hadde aldri gips.Håper du kommer deg raskt da! Er gipsen av?
Aha, ok! Så bra hun har trua! Det har jeg også. :dHadde aldri gips.Jeg har leiden mutasjon og får raskt blodpropp. Så gips fikk jeg ikke
Takk. Virka på fysioen som hu trodde dette skulle gå raskt og fint
Men ble kvitt krykkene for ett par uker siden
![]()
Takk. Jeg ogsåAha, ok! Så bra hun har trua! Det har jeg også. :d
veldig deilig! nå mangler jeg bare onkel med motorsagen for å få vekk litt døde trær![]()
hva blir det til lunsj jenter??
Her er det hjemmelaget grønnsaksuppe.
Her blei det brødskiver gitt. Oppfinnsomthva blir det til lunsj jenter??
Den ble skippa rett og slett! Blir vel forhåpentligvis litt høst før vinteren. Men synes egentlig det er litt koselig også daHvor ble det av høsten liksom? Hehe![]()
Brrrr.... KupévarmerTrøndelag her og måtte tine av bilen før jeg kunne kjøre poden i barnehagen i morges.....![]()
Det er gull verdtBrrrr.... Kupévarmer![]()
Her blir det høneblund til lunsj! Din hørtes veldig god ut. Hva har du i?hva blir det til lunsj jenter??
God dagGod morgon/formiddag![]()