Skravletråd :)

God morgen :)

Hva er planen idag?
Vi skal reise hjem. Har vært borte i helgen. Så bør vel egentlig stå opp og begynne å pakke :p

Hva er planen idag?
Vi skal reise hjem. Har vært borte i helgen. Så bør vel egentlig stå opp og begynne å pakke :p
God tur hjem:D
Jeg er hjemme med gutt som ikke er i form...må få en time hos lege idag:)
Ellers ingen planer før nattevakt i natt!

God morgen. Og god bedring til alle små og store :)

Her blir det fysio i dag :)

Eple spiste han etter at han hadde fått vondt...:) så kan ikke være det..
Han er 3,5 år..hadde nok sagt ifra om noe hadde stukket han vil jeg tro.
Bare en måned siden det skjedde sist!:rolleyes:
Han bruker fortsatt smokk (ja, jeg er sløv)...kan han suge på seg blemmer/sår tunge av den? Brukes ikke mye, men når han sover..
Eple brukte jeg bare som eksempel fordi det var det eneste jeg husket at du hadde sagt at han hadde spist:p en venninne av meg klarte å svelge en veps som faktisk stakk henne bakerst på tunga. Hun skjønte ikke hva som faktisk hadde skjedd før hun stakk fingeren i halsen og kastet opp kreket, og det kun fordi hun følte noe satt fast. Da klarer ikke en 3 åring å skjønne at han har blitt stukket heller. At det skal skje to ganger med en mnd mellomrom er jo litt rart... Det er hvertfall en teori. Jentungen sugde så hardt på puppen som nyfødt at jeg fikk vannblemmer på vorta, men tunga hennes var like fin. Vet ikke hvordan det er med smokk... Smokken kan hvertfall ikke få blemmer eller bli sår... Kan han ha bitt seg i tunga under lek? Det er jo vondt det også... Er han bedre i dag?

God tur hjem:D
Jeg er hjemme med gutt som ikke er i form...må få en time hos lege idag:)
Ellers ingen planer før nattevakt i natt!
God bedring:)

Back
Topp