Skravletråd :)

Ja, gjør det. Er du sikker på at han tåler eple? Hva hadde Jan spist forrige gang det skjedde? Noter deg opp, slik at du kan følge med på det neste gang.
Forrige gang det skjedde ringte jeg barnehagen for å høre hva han hadde spist...kun det han pleier å spise sa de...brødskiver og frukt:)
Og denne gangen har han heller ikke spist noe unormalt..

Forrige gang det skjedde ringte jeg barnehagen for å høre hva han hadde spist...kun det han pleier å spise sa de...brødskiver og frukt:)
Og denne gangen har han heller ikke spist noe unormalt..
Merkelig! Jeg ville likevel tenkt over om det har vært noen likhetstrekk. Var det "grønt eple" begge gangene også pleier han vanligvis å spise gult? Var det epler fra hagen? Heeelt sikker på at han ikke har fått et stikk? Hvor gammel er han? En ting er at det skjer en gang, men nå har det jo skjedd to? Sannsynligheten for at det finnes et fellestrekk er rimelig stor... Giftig sopp som han har funnet ute? Hvilken årstid var det sist?

Har ikke det desverre...:rolleyes: men han har ikke spist noe uvanlig?! Kan han ha fått i seg noe ute kanskje? Slikket på noe?
Han skal få lov til å sove i midten i natt;)

Er jo ikke umulig han kan ha fått i seg noe. Ring legen i morgen og hør med de hva det kan være og få tatt en grundig allergitest. Ihvertfall hvis det ikke er bedre ;)

Blir nok bra å sove i midten ja. Viktig ned trøst og nærhet ;)

Last edited:
Da var jeg hjemme igjen etter å ha sett The Maze Runner :D Var en kjekk film det :D

Da var jeg hjemme igjen etter å ha sett The Maze Runner :D Var en kjekk film det :D

Hva handlet den om? En som prøver å finne veien ut av labyrinten ? Hehe :p ;)

Hva handlet den om? En som prøver å finne veien ut av labyrinten ? Hehe :p ;)
Jupp. Mer eller mindre :p En gruppe unge gutter som blir setta i midten på labyrinten utrn hukommelse. I selve labyrinten er "døden" etter solnedgangen. Så eneste håpet er å finne en vei ut når sola er oppe. Litt action og sci-fi. Min type film :p

Jupp. Mer eller mindre :p En gruppe unge gutter som blir setta i midten på labyrinten utrn hukommelse. I selve labyrinten er "døden" etter solnedgangen. Så eneste håpet er å finne en vei ut når sola er oppe. Litt action og sci-fi. Min type film :p

Blir sikkert sett her etterhvert og ;)

Nå går jeg og legger meg!! Sov godt alle sammen ;)

Merkelig! Jeg ville likevel tenkt over om det har vært noen likhetstrekk. Var det "grønt eple" begge gangene også pleier han vanligvis å spise gult? Var det epler fra hagen? Heeelt sikker på at han ikke har fått et stikk? Hvor gammel er han? En ting er at det skjer en gang, men nå har det jo skjedd to? Sannsynligheten for at det finnes et fellestrekk er rimelig stor... Giftig sopp som han har funnet ute? Hvilken årstid var det sist?
Eple spiste han etter at han hadde fått vondt...:) så kan ikke være det..
Han er 3,5 år..hadde nok sagt ifra om noe hadde stukket han vil jeg tro.
Bare en måned siden det skjedde sist!:rolleyes:
Han bruker fortsatt smokk (ja, jeg er sløv)...kan han suge på seg blemmer/sår tunge av den? Brukes ikke mye, men når han sover..

Er jo ikke umulig han kan ha fått i seg noe. Ring legen i morgen og hør med de hva det kan være og få tatt en grundig allergitest. Ihvertfall hvis det ikke er bedre ;)

Blir nok bra å sove i midten ja. Viktig ned trøst og nærhet ;)
Ja, legen skal kontaktes umiddelbart i morgen...:) hater når de små ikke har det bra!!!:(

God natt :)

God morgen alle sammen :)

Back
Topp